wtorek, 12 maja 2015

Wibo granite summer nr 3 i 5

Kiedy tylko zobaczyłam zapowiedź tej kolekcji na fanpage'u Wibo, wiedziałam że na niebieski z pewnością się skuszę. Podczas wczorajszej wizyty w Rossmanie moje oko przyciągnął również kolor biały-niebiały o numerze 3.

Lubię piaski Wibo. Są łatwe w aplikacji, wybaczają wiele nieumiejętnych pociągnięć pędzla, szybko schną i na moich paznokciach potrafią wytrzymać nawet do 5 dni. Do tego są polskiej produkcji i niedrogie. Do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Tak zachowywały się Wibo granite sand, a ponieważ nowe piaski wyglądają identycznie (poza paletą kolorów oczywiście), nie sądzę aby sprawowały się gorzej.



Na tym zdjęciu widać, że szorowanie wanny przed sesją fotograficzną objawiło się niewielkim odpryskiem, wybaczcie nieogarnięcie połączone ze szczeniackim entuzjazmem. ;)

Żeby nie było, że jest wyłącznie super - wkurzają mnie te prostokątne opakowania. Mam kilka lakierów Wibo i może jeden po odkręceniu i ponownym zamknięciu zamyka się tak jak przed użyciem. Pozostałe nakrętki sterczą pod dziwnymi kątami do butelek, zajmują więcej miejsca i potęgują moją nerwicę natręctw. Co jest złego w okrągłych nakrętkach, dzięki którym można wygodnie przytrzymać pędzelek?

Nie przepadam za białymi lakierami, wyglądają zwykle jak korektor. Tutaj biel została przełamana żółcią, a wesołych kolorowych drobinek jest w sam raz, żeby nie czuć się jak po wytarzaniu się w brokacie. Niebieski jest po prostu uroczo niebieski, z minimalną domieszką drobinek w odcieniu pomarańczu. Oba kolory nic, tylko brać na plażę: błękitna woda i drobny, wybielany słońcem piasek. :)

Rozmarzyłam się przez ten post i lakiery, zachciało mi się wakacji nad morzem.

25 komentarzy:

  1. Mam ten niebieski i dzięki bardzo, zaraz pobiegnę po ten jaśniejszy :D Nie mogę oglądać lakierowych postów na blogach, bo głupieje :D I Lubię jak te piaski jakby utwardzają paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Też zawsze jak pomaluję to sobie myślę "ale mam mocne te pazury", hehe :)

      Usuń
  2. Tez mam nr 5, wydaje sie bardziej różowy na moich paznokciach :) Wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiło Ci się więcej pomarańczowych drobinek? U siebie widzę tylko żółć ;)

      Usuń
  3. Cudne lubię takie kolory i piaski. Co do samych białych lakierów mam podobne zdanie, ale one są dobra podstawą np do ozdób. :) Niebieski bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały lakier lubię też pod neony, inaczej mogą wyglądać nijako i/lub zabarwić płytkę :)

      Usuń
  4. Lubię takie kolory ale tylko u kogoś. Sama preferuję stonowane, ale zdecydowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Także podoba mi się efekt lakierów wibo na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te lakiery, ja miałam piasek od firmy Dalia coral oraz z Avonu, lubię ale zmywanie- MA SA KRA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokaty mi się zmywa o wiele gorzej, z piaskami nie mam tego problemu. Chyba że z brokatowymi.

      Usuń
  7. Bardzo ładne, zwłaszcza niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się efekt, pazurki wyglądają jak, byłyby posypane cukierkami pudrowymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś piaskowy golden rose chyba i strasznie mi zniszczył paznokcie - te też taką krzywdę robią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale GR też mi nie niszczyły. Żaden lakier tego nie robił. Uważam przy zmywaniu, żeby nie szorowac drobinkami po paznokciu i jest OK.

      Usuń
  10. Z jednej strony ten efekt mi się podoba, z drugiej na moich paznokciach czuję się z nim dziwnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z niektórymi kolorami lakierów - u kogoś śliczne, u mnie tylko dziwne. ;)

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądają, chyba się na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam dietaaa? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...