sobota, 30 maja 2015

Podsumowanie akcji Maj z glinkami - ankieta dla uczestniczek.

Bardzo serdecznie dziękuję Wam za udział. Jednocześnie żałuję, że nie udało mi się opisywać na bieżąco kosmetyków i sposobów, których sama używałam, może komuś bym coś podpowiedziała? Z drugiej strony, chętnie przeczytam o Waszych doświadczeniach, może były podobne do moich własnych, a może różniły się diametralnie?

Muszę przyznać, że nie spełniłam jedynego z warunków uczestnictwa w akcji. W połowie miesiąca odezwało się moje ŁZS i w związku z tym zaprzestałam wszelkich eksperymentów z włosami i skórą głowy, dopóki sytuacja nie została opanowana.

Bardzo proszę, aby ankietę uzupełniły także osoby, które używały glinek częściej niż zwykle, niekoniecznie tak jak początkowo zakładałam - codziennie. Ankietę można uzupełniać do 5 czerwca.

Do 10 czerwca pojawi się podsumowanie Waszych i moich doświadczeń z glinkami, a także informacja do kogo trafi upominek. :)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. przypomniałam sobie o paru rzeczach! co teraz Dorotko? zawarłam je w podsumowaniu akcji u siebie:
      http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/2015/05/maj-z-glinkami-podsumowanie.html
      wysyłać jeszcze raz ankietę?

      Usuń
    2. NIe trzeba, Słonko, już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  2. Dosłałam, choć po terminie :( Jestem ciekawa wyników akcji, sama stosowałam w końcu tylko jeden rodzaj glinki, a może trzeba wypróbować coś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...