piątek, 6 lutego 2015

Wyniki zielonego rozdania. :)

Dziękuję Wam za wszystkie odpowiedzi. Bardzo przyjemnie czytało mi się Wasze zielone historie, zdania i wierszyki. Fajnie, że przyszłyście i wysiliłyście się trochę, po raz kolejny dochodzę do wniosku, że mam fantastyczne czytelniczki. W odpowiedziach pojawiły się i piosenki. :)

Jedna z Was zrobiła jeszcze więcej, ułatwiając mi wybór zwycięzcy.

Nagroda wędruje do Sylvii333, która przygotowała pracę graficzną, dzięki której na twarzy wyrósł mi szeroki uśmiech.



Sylwio, gratuluję i czekam na dane adresowe na wlosoweloveblog@gmail.com. :)

Pozdrawiam Was ciepło - i do następnego rozdania!

19 komentarzy:

  1. No nie badz taka poka prace graficzna :) bardzom jej ciekawa :)
    I gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Sylvii będziesza zachwycona mydełkiem! pieni się jak marzenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie, jeśli tylko Autorka wyrazi zgodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. iii glupia baba zapomnialam, wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo, wszystkiego najlepszego! A moja mama Dorota ma 7 sierpnia imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *sylvia**333*21 marca 2015 21:15

    Nie wierzę, nie wierzę, nie wierzę :D Ale się cieszę! Taka nagroda z tak fajnego bloga, nie dość, że czytam i się wiele dowiaduję, to jeszcze zostałam obdarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość Dorot obchodzi wtedy :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję oczywiście i życzę miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne serduszko :D gratuluję wygranej, jest się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna Wiśniewska21 marca 2015 21:16

    Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, widzę dodałaś pracę :) urocze serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Ja jakoś nie mam szczęścia do wygranych na blogu, raz tylko mi się udało.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...