czwartek, 12 lutego 2015

Mój włosowy niezbędnik (filmik).

Okazuje się, że praca nad filmikiem to bardzo trudna sprawa dla osoby nieobytej. ;) Samo gadanie do kamery – a w domyśle do Was – sprawiało mi mnóstwo frajdy, ale już edycja, montaż i przede wszystkim znalezienie kodeku niezbędnego, aby film przestał być niemy – to wyższa szkoła jazdy.


Ale już jest.




Film o tym, co uważam za niezbędne w mojej pielęgnacji. Opowiadam Wam, co pomaga mi ogarnąć moją problematyczną skórę głowy. Opowiadam bardzo długo, i z góry dziękuję wszystkim, którym chciało się przez 20 minut słuchać moich „yyyyyyyy”. ;) Postaram się, żeby następna moja „produkcja” była lepsza.

Linki związane z filmem:

Olejowanie skóry głowy: część 1 i 2.

56 komentarzy:

  1. Po 1) jesteś śliczna, na żadnym zdjęciu tak tego nie widać.
    Po 2) bardzo Ci do twarzy z tą długością, też tego nie widać na żadnym zdjęciu
    Po 3) masz strasznie sympatyczny głos i lubię Cię za to wszystko jeszcze bardziej!
    Po 4) przypominasz mi moją fryzjerkę i to bardzo fajne skojarzenie.
    Po 5) świetnie się Ciebie słucha i masz dużo mądrych rzeczy do powiedzenia w ciekawy sposób. Ja bym tak nie potrafiła, ja umiem tylko pisać, a Ty się nadajesz na jutuba, blogi i w ogóle <3
    Przydałoby się popracować nad jakością, szczególnie dźwięku, ale to, co najważniejsze, jest :) słucham dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz taki uspokajający głos, że <3! lovelovelove, czytaj mi do snu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota na Youtubowe odkrycie roku <3
    I też się zgadzam z tym, żena tym filmiku jesteś taaaaka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy śliczna - ale niefotogeniczna na pewno. ;) Tak czy inaczej zarumieniłam się jak pensjonarka.



    Cieszę się, że masz fajną fryzjerkę. Nad jakością i audio i montażu popracuję, mam już taki bardziej zaawansowany program do edycji niż używany tutaj, ale na razie był dla mnie za trudny. Chciałam publikować już, teraz, zaraz - a i tak babrałam się z edycją dwa dni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz słuchać, jak czytam Zosi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dałam As kciuka :D popieram :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak się cieszę, że nie jestem w początkowej fazie włosomaniactwa, bo kupiłabym wszystko o czym gadasz :D nagrywaj więcej! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo sympatyczny głos Dorotko!
    Z wielką przyjemnością mi się Ciebie słucha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż miło oglądać taki filmik! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak milo Cie zobaczyc i posluchac "na zywo" :)))! Bardzo sympatyczny glos, bardzo profesjonalnie opowiadasz o produktach, caly filmik obejrzalam w wielkim skupieniu i z zaniteresowaniem (to kaszlniecie, to nie objaw chorobska? Mnie niestety wlasnie rozwalilo :/) :) Chyba skusze sia na Joanne rzepe, butelczyna sie pozniej przyda ;)
    Co do sugestii, poczatkowo mialam troche problemy z dzwiekiem, pozniej bylo lepiej, choc nie wiem, czy faktycznie lepiej, czy sie przyzwyczailam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buuuuuuuuuu, jakie kaszlnięcie? Wycinałam przecież (za którymś razem). Ehh, chyba już zostanie. ;( Wyjątkowo myślę, że to nie choróbsko, tylko kaloryfery. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ano, wiem coś o tym niedoczekaniu :) powodzenia, na pewno będę oglądać i polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A właśnie, co zrobiłaś z dziecięciną na czas nagrywania?

    OdpowiedzUsuń
  14. W przedszkolu była. Ale edytowała już ze mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na filmiku wyglądasz i brzmisz jak taka super przesympatyczna osoba:p (jestem trochę zaskoczona, bo na tym zdjęciu z opisem po prawej strony bloga masz trochę taką srogą minę i trochę się Ciebie bałam szczerze mówiąc:P) A na filmiku jestes prześliczna, przemiła, profesjonalna. Super. Nagrywaj więcej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, to chyba cos sie nie wycielo ;) Nie pamietam, w ktorej minucie, ale bylo. W kazdym razie, nic sie nie przejmuj, absolutnie to nie przeszkadza, ladnie przeprosilas, a ja spytalam z czystej troski, bo sama wsciekle chyrlam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marion na pół roku? Ja z moim się męczę już z rok i jeszcze końca nie widać:D Nie wiem czy ja taka oszczędna jestem czy Ty dużo używasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udało się to naprawić z poziomu YT. :) Dzięki, że o tym wspomnialaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapewne to drugie. Ale fakt, że miałam dłuższe niż teraz włosy przy poprzedniej butelce. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi miło to czytać, nie spodziewałam się tak pozytywnego odzewu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój filmik kieeeeeeedyś nagrany też miło mi się oglądało, może pojawią się następne?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezusie, jaki super głos, jak miło Cię zobaczyć!!! :*:*:* :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem czy jeszcze raz odważę się na coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba jak mówisz - tak spokojnie, rzeczowo, powoli.
    Ja jak muszę publicznie występować, mówię z nerwów bardzo szybko...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwierz mi, że gdyby choć jedna osoba siedziała ze mną w pokoju kiedy nagrywałam, mówiłabym o wiele bardziej nerwowo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, ze sie udalo :) Niepotrzebnie jednak wspominalam, bo tylko klopotu Ci narobilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Filmik przyjemny, zainteresowałaś mnie szamponem z kwasami. Chyba mi umknął na blogu. Szukam pomocy dla siostry z przetłuszczającą się skórą głowy u której sls powoduje swędzenie mocny szampon. Ciężko przegadać niewłosomaniaczke do włosomaniaczych zabiegów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój głos jest taki... uspokajający <3
    a teraz pomarudzę ze strony technicznej, generalnie to pamiętam, że chyba masz laptopa? Najlepiej byłoby gdybyś usiadła pod oknem, skierowała twarz ku niemu, wtedy światło będzie najlepsze a i Ty będziesz bardzo dobrze widoczna, no i Twoje włosy przede wszystkim będą błyszczeć!

    OdpowiedzUsuń
  29. dalej nie wiem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz fajny głos:D:D:D i na filmie świetnie widać jaką masz błyszczącą taflę włosów i ładną cerę:):) jeśli będziesz nagrywać częściej to bardzo chętnie będę oglądać:D:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Długie Włosy21 marca 2015 21:18

    Świetny filmik :) Super szczotki, tylko mój dzik zaczął puszyć moje włosy. Stało się to od miesiąca. Może dzik się popsuł? :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki Ty masz spokojny i przekonujący głos. Kurczę, jakbyś dłużej mówiła o hennie to czuję, że sama bym się na nią zdecydowała :D I niech Ci się nie odechciewa, będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczna tez sie zgadzam i zupelnie inaczej wyglada niz na zdjeciach i ma super fajoskie okulary :)
    ja natomiast jestem niepocieszona i wyje bo.... w domu mi bachory wykorzystaly caly limit internetu. tylko fejsbuk dziala a i to kulawo...a w pracy se przeca filmiku na 20 min nie zalacze bo w pokoju z 3 innymi osobami siedze :( tzn juz zalaczylam na niemym ale niewiele sie z tego dowiem i glosu nie uslysze buuu....

    OdpowiedzUsuń
  34. i jakie ladne wlosy, wreszcie widac caly urok tej fryzurki, bardzo ci pasuje :)wygladasz w ogole przesympatycznie i masz takie cieple usmiechniete oczy :)

    a szczotke z dzika ta mniejsza mam taka sama do torebki i troche mnie denerwuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny filmik, wybitnie nie lubię słuchać nagrań, ale pierwszy raz wysluchalam od początku do końca z żywym zainteresowaniem i bananem na twarzy ;) powtórzę za dziewczynami- wyglądasz przesympatycznie i czekam na więcej!

    Od strony zawartości filmiku- czuję się namowiona na ten szampon z kwasami, niestety często mam biały nalot i luszczace się kawałeczki skóry/bąble.Podejrzewam u siebie zaleczone przypadkiem łzs lub inną luszczyce i wiesz co? Zainwestuje i pójdę do trychologa w przyszłym tygodniu, mamy przemiła panią trycholog która prowadzi sklep z moimi ulubionymi odżywkami i pizdyliardem wcierek, badanie skóry głowy kosztuje chyba 100zl ale przynajmniej miałabym pewność co do tego jak działać, bo myśleć o tym czego to nie mam to sobie mogę ;) w sumie tylko 1 szampon działa na mnie dobrze, drugi mogę przeżyć reszta niestety masakrę wprowadza.

    Co do grzebienia- mam drewniany z neem cudo a nie grzebień! Bałam się ze na gęstych włosach będzie ciężko, a jednak używa się go nieporównywalnie lepiej niż TT.Szkoda tylko,ze nie rozprowadza tak dobrze sebum.ale od czego mamy zwykły olej ;)

    ogólnie bardzo Cię podziwiam za to jak walczysz z chorobą własnymi metodami i to jeszcze z sukcesami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdybym miała blisko trychologa też chętnie bym się wybrała... i najwyżej dalej robiła po swojemu. I jakoś sobie radzę. Ale zajęło mi to kilka miesięcy podczas których włosy przeokropnie wypadały. Na szczęście nowe już rosną, i to bardzo szybko. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję. :) Aczkolwiek dochodzę do wniosku, że ani trochę nie umiem zrobić sobie zdjęcia... ;)

    Ta mniejsza szczotka ma bardo miękkie włosie i będzie lepsza do włosów dziecięcych albo przedłużanych. Z moją "bujną czupryną" radzi sobie raczej kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzik się nie popsuł, raczej kaloryfery szaleją, pozbawiają włosy wilgoci i te się bardziej elektryzują. Umyj szczotkę i popsikaj ją odżywką w sprayu przed kolejnym użyciem, powinno być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Henna niestety nadaje się tylko do rudości i ciepłych brązów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam laptopa :) Ale postaram się coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  41. Szampon Korana zawiera SLS. Ja nie jestem wrogiem siarczanów, o ile są w sensownym "towarzystwie".

    Może się wydawać, że robię z włosami za dużo - ale gdybym nie robiła, byłoby ich jeszcze mniej, a a bym się zadrapała.

    OdpowiedzUsuń
  42. To fajne uczucie, gdy ktoś kogo kojarzę tylko z pisania nagra filmik i mogę tę osobę zobaczyć i usłyszeć. Na "żywo" wyglądasz świetnie, a Twoje włosy wydają się super zdrowe (właściwie to są!). Musiałam Cię słuchać na słuchawkach bo na moich głośnikach ledwo co rozumiałam :( Jest super, naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobało mi się :) Mówisz ciekawie i przekonywująco, z chęcią obejrzę więcej filmików.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny filmik, wyglądasz promiennie, nie widać zdenerwowania, głos jest bardzo przyjemny(nie mam pojęcia czemu, ale wyobrażałam go sobie trochę bardziej srogo) Muszę mieć jednak pogłośniony laptop prawie na maxa bo nic nie słyszę :( Szczotkę z włosia i ja uwielbiam, cerkogel tak samo, kupiłam go, gdy był jeszcze nieznany i polubiłam, nie musiałam go zmywać, olej laurowy i skalp lubi mocne szampony(co 3,4 mycie, więc jakieś 1x w tygodniu) Włosy pomimo swojego stanu są jednak bardziej wymagające. Ciekawe jak się będzie prezentować moja skóra po porodzie. Aktualnie jest bardzo wrażliwa(wtarłam ostatnio we włosy maseczkę i pojawiły mi się plamy na skórze dłoni) Skalp odrzucił szampon omia, ale już nie mam takiego problemu z łuską jak wcześniej(HM)

    OdpowiedzUsuń
  45. Podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym co napisała Zielpy! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiem, ale ja lubię często zmieniać kolor włosów a dawno brąz u mnie nie gościł... :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz bardzo ładnie i masz przyjemny głos. :)

    Uwagi techniczne: słychać szum, w opisie brakuje linków do produktów, które omawiałaś.
    Czekam na następny filmik :) Gdybyś nie miała pomysłu to podrzucam - zbliża się wiosna i wiosenne "linienie". Może coś o gotowych wcierkach dla zabieganych? Istotne składniki, metody aplikacji, technika masażu? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny filmik! Zupełnie inaczej czuję się słysząc Cię na żywo.
    Technicznie też ok, trochę szumiło, ale wszystko zrozumiałam i to jest najważniejsze. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  49. Filmik świetny tylko ciut za cicho nagrany. Uważam ze olejki z Marion są bardzo dobre i mi wystarczają na ok 5 miesięcy jednak ja sobie ich nie żałuje jest dzień kiedy wystarczy 1 pompka a są dni ze muszę użyć aż 3. Z chęcią poogladam cos jeszcze mówisz w idealnym tempie tylko troszkę głośniej poprosze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz bardzo przyjemny głos, miło się ciebie słucha :) znam ten bół, kiedy montowałam swój pierwszy filmik, zajęło mi to dobrych kilka godzin - z czasem nabiera się wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...