środa, 3 grudnia 2014

Priorin Extra - ważna informacja dla osób, które wygrały kurację + kod rabatowy.

Dzisiaj króciutko: przypominam tym z Was, które wygrały kurację, o uzupełnieniu ankiety z Waszymi wrażeniami po trzech miesiącach suplementacji. Napiszcie w niej o swoich wrażeniach ze stosowania preparatu.


Ankieta jest dostępna pod tym adresem:



Wszystkie osoby, które ją uzupełnią otrzymają WIELORAZOWY kod zniżkowy (możecie użyć go dla siebie, a także przekazać rodzinie lub znajomym. Kod upoważnia do zakupu kapsułek oraz szamponu Priorin Extra w promocyjnej cenie (kapsułki za 65 złotych zamiast 88,11 i szampon za 18 złotych zamiast 26,48) w sklepie producenta: http://sklep.consumercare.bayer.com.pl/.

Jestem bardzo ciekawa, czy kuracja Priorinem Extra sprawdziła się u Was i pomogła w walce z wypadaniem włosów. Dajcie znać w komentarzach! :)

10 komentarzy:

  1. niedawno skonczylam 3 mce z priorinem, z wypadaniem jest lepiej zdecydowanie, na ile zazwdzieczam to priorinowi trudno powiedziec bo w tym czasie stosowalam tez preparaty zewnetrznie. Ale wlosy na pewno sporo podrosly, mam wrazenie ze sa jakies gestsze (mimo ze babyhairy nie dosiegaja do obwodu kucyka), pojawilo sie sporo nowych wloskow tak ze ogolnie to jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 2 m-cach było średnio, ale już po zakończeniu kuracji zdecydowanie mniej włosów wypadało. Jestem też zadowolona ze skutku ubocznego - dawno nie miałam tak ładnych paznokci :) Cieszę się, że udało mi się wypróbować Priorin, a ankietę wypełniłam, kiedy dostałam e-mail z linkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie Włosy21 marca 2015 21:03

    U mnie bardzo pomogła, o czym pisałam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję - i cieszę się, że zadziałał! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak się sprawdził u innych. Btw. w radio słyszałam reklamę Loxonu 2%. Trochę się zdziwiłam, bo przecież leków nie można reklamować, ale przypomniało mi się, że 2% jest dostępny bez recepty. Rynek zauważył "włosomaniaczki".

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że zauważył! Zabieg laminowania włosów, mieszanki do olejowania też były świetnym na to przykładem. :)

    Nie miałam pojęcia, że Loxon można nabyć bez recepty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że u wszystkich się sprawdza :) Szkoda że nie jest ciut tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie u wszystkich, u mnie tylko chwilowo wzmocnił paznokcie. ;) Ale jak go brałam akurat ŁZS mi szalało, więc trzeba wziąć na to poprawkę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...