czwartek, 20 listopada 2014

Mikołajkowe rozdanie [zakończone]

Przygotowałam dla Was małe rozdanie z okazji Mikołajek. Możecie się zgłaszać do 6 grudnia.

Aby wziąć udział, wystarczy w dowolny sposób obserwować mojego bloga i odpowiedzieć na proste pytanie konkursowe: Co chciałabyś dostać na Mikołajki? Prezent może być fikcyjny, wymyślony, nieprawdopodobnie drogi, niematerialny, zrobiony z materiałów recyklingowych - co tylko przyjdzie Wam do głowy, napiszcie mi co sprawiłoby Wam radość.

Nagrody to widoczne na zdjęciu: glinka żółta (bardzo delikatna, odpowiednia dla cery naczynkowej, wrażliwej) i dwie maski saszetkowe z Łaźni Agafii: "regeneracyjna" i "blask i elastyczność". Nieużywane, przechowywane odpowiednio, z długim terminem ważności.

Będzie mi miło, jeśli w jakiś sposób udostępnicie informację o rozdaniu, ale nie jest to w żaden sposób obowiązkowe.

10 komentarzy:

  1. to ja sie zglaszam :) i ide wypelniac karte

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszka Winciorek21 marca 2015 21:00

    Gram z Wami ;) Trzeba szcześciu dopomuc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie biorę udziału, trzeba przerzedzać zapasy ;) Ale wszystkim życzę powodzenia :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...