środa, 3 września 2014

Rozdanie na Fan Page'u Włosowelove

Oko moje ucieszyła dziś niesamowicie wiadomość, że Włosowelove ma już 200 fanów na Facebooku. A ponieważ jest mi bardzo przyjemnie - niech i Wam będzie przyjemnie, zorganizowałam zabawę ze skromną nagrodą.


Do wygrania zestaw ze zdjęcia: żel pod prysznic z bio aloesem Labell (do mycia włosów jak najbardziej się nada) i maska Eveline z keratyną i olejem agranowym, ze "starym" składem. Wszystkie szczegóły znajdziecie tutaj.

Zapraszam! :)

10 komentarzy:

  1. Moje groźby nie działają to tym razem Karramba wziął się do roboty :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, że nie stopił mojego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! :) ja świętuję tylko ilość obserwatorów na bloggerze. Setnej wysłałam paczuszkę, trzysetnej wysłałam paczuszkę, jeśli kiedyś dobiję do 500 to też wyślę tej osobie mały upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój FB traktuję ciut po macoszemu, konto tak naprawdę nie powstało po to, żeby rozwijać bloga, a żeby sobie prywatnej tablicy nie zaśmiecać konkursami, a mimo to się ten fanpejdż w jakiś sposób rozwinął. No to niech będzie nagroda i tam. Myślę, że 500 obserwatorów na blogu również nie przejdzie bez echa. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiadomo, trzeba świętować i nagradzać innych za odwiedziny :D chociaż przyznam szczerze, że obecnie zachorowałam na ceromaniactwo, mam do twarzy więcej rzeczy niż do włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam więcej do włosów, ale nie znaczy to, że do twarzy jakoś mało.. Choć dużo chyba też nie, na bieżąco w sam raz plus dwa kremy w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Justyna Wiśniewska21 marca 2015 20:33

    Powodzenia :) oby obserwatorów było o kilka zer więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że tak ich przybywa! Mnie za bardzo na FB nie przybywa ich, więc fajnie, że komuś - tak. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jest mi bardzo miło, a celebrytką i tak nie zostanę. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam bardzo lubię Twojego FB i piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...