poniedziałek, 1 września 2014

Nie udało Ci się zakwalifikować do testu suplementu Priorin Extra? Nic straconego - masz jeszcze jedną szansę!


Jak w temacie: Te (albo Ci) z Was, którzy chcieliby otrzymać do testów 3-miesięczną kurację suplementem firmy Bayer, a nie udało Wam się wcześniej - możecie spróbować jeszcze raz!

Co trzeba zrobić?

2. Wypełnić ankietę.
3. Podać unikalny kod dla Czytelników Włosowelove: dj5H2uL2e.

Akcja rusza dziś, 1 września, o godzinie 18.

Uwaga! Tym razem kurację może zdobyć aż 6 moich Czytelników, bez limitu dobowego. Czyli kto pierwszy, ten lepszy, nie musicie czekać do jutra na kolejną szansę.

Powodzenia! :)

13 komentarzy:

  1. udało się! dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobruśka Kalińska21 marca 2015 20:32

    Kurcze najpierw kod nie chciał wejść, a później się okazało, że się nie zakwalifikowałam buuuuu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam szczęścia do tego produktu ;) Nie wiem ile razy już próbowałam i nie udało mi się załapać, choć stan moich włosów jak najbardziej się do tego kwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie udało się pomimo zdobycia wymaganej liczby punktów, no ale nic.
    Na szczęście dowiedziałam się dziś jakie hormony mam badać, a Doppelherz Active coś tam chyba działa, skoro moje biedne włosy już nie wypadają tak jak 2 miesiące temu.

    OdpowiedzUsuń
  5. koza niech ich kopnie :P za mało pkt mam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby kody tak szybko się rozeszły?

    OdpowiedzUsuń
  7. Justyna Wiśniewska21 marca 2015 20:33

    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, tak to bywa z zabawami na czas. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dojściu do przyczyny wypadania - i wyeliminowaniu jej. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też się udało :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...