wtorek, 26 sierpnia 2014

Wyniki urodzinowego rozdania z Perfumerią Yasmeen.

Zapomniałabym na śmierć, przejęta pierwszym dniu w przedszkolu Zochy. :) Ale to już dziś - Włosowelove skończyło rok i zaczyna drugi. Przez ten czas nauczyłam się bardzo, bardzo wiele o blogowaniu, o składach kosmetyków, o włosach (cały czas się uczę!) i poznałam kilka fantastycznych osób. :) Ten post jest 250 opublikowanym przeze mnie. Dziękuję wszystkim Wam - Czytelnikom. Tym, które/którzy piszą komentarze, tym, którzy piszą maile, i tym, którzy po prostu są i czytają Włosowelove. Cieszę się, że niektórym z Was mogłam w mniejszy albo większy sposób pomóc.


Kończąc ckliwe wstępy, ogłaszam radośnie, że zwyciężczynią urodzinowego rozdania została:


Martusiowy Kuferek Blog! :)

Dziękuję Wam wszystkim za udział, już niedługo mam nadzieję zorganizować kolejną ciekawą akcję na blogu. Na pewno jednak przygotuję bardziej wymagający konkurs, żeby odstraszyć oszustów, których niestety nie brakowało.

Martusiu, serdecznie Ci gratuluję i proszę o kontakt na fightthedull@gmail.com. Powiem Ci, jak zrealizować wygraną.

28 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i... zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Marty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobruśka Kalińska21 marca 2015 20:30

    Wielkie gratulacje dla zwyciężczyni :-)
    A Tobie jeszcze raz życzę wielu latek blogowania i dużo, dużo radości, satysfakcji i słonka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji rocznicy bloga, zycze Ci Kochana wielu kolejnych, spelnionych lat w blogosferze, jeszcze wiecej wiedzy, ktora mozesz nam przekazac i w zwiazku z tym, jeszcze wiecej postow :***! Jak Zo, zadowolona :)?


    Martus, gratulacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko nawet nie wiesz jak jestem teraz zaskoczona! Myślę sobie "a kliknę i zobaczę szczęściarę, która wygrała w konkursie a przy okazji coś sobie u Ciebie poczytam", a tu patrzę i niedowierzanie!!! :) Dziękuję Ci serdecznie za możliwość wzięcia udziału w konkursie ! :) :* I jeszcze raz - 100 lat blogowi, żeby Ci włosy do kolan urosły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna Wiśniewska21 marca 2015 20:30

    Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martusi serdecznie gratuluje i szczerze zazdroszcze :) a Tobie fightthedull zycze kolejnych latek szczesliwego blogowania i warkocza jak waz boa ( ale nie cetkowany krety tylko dlugi i grubasny)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Fajnie, kiedy wygra któraś ze stałych czytelniczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo Ci dziękuję, Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie bardzo zadowolona. :) I dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słonko mnie urzekło - dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powiem w tajemnicy, że czekałam na ten post :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym Ci chętnie dała wygrać.... i kilku innym osobom też, ale niestety nagroda była tylko jedna. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) Zazdrosnam. Ale tylko troszkę, bez żółci ;) Przyłączam się do życzeń, 100 lat dla bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. na wlasnie, ja to sie bardzo ucieszylam ze Martusia wygrala- bo pewnie wszystko i tak zrecenzuje u siebie :) wiec niejako sie z nami wygrana podzieli :) No i fajnie jak wygra ktos "znajomy" a nie przyciagniety na bloga konkursem, kto spije smietanke i zniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja gratuluję Tobie, wymądrzająca się mamo Zo, która zna się na włosach, roczku Twojego drugiego dziecka :)
    Oby nadal tak wspaniale się rozwijał!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale to nie o nagrodę mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla zwyciężczyni! Gratulacje dla autorki bloga! 250 to bardzo ładna liczba. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawda? Taka pracowita i systematyczna. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...