piątek, 8 sierpnia 2014

Wygraj zestaw dla początkującej włosomaniaczki - wyniki rozdania.

Bardzo dziękuję Wam za udział w zabawie. Podsunęłyście mi sporo ciekawych tematów, do namysłu i do pisania. 

Nie przedłużając wstępu, nagroda leci do:

 Joanny Polańczyk,


która szczególnie się napracowała nad odpowiedzią, wymyślając aż 10 ciekawych propozycji tematów notek.

Serdecznie pozdrawiam też dziewczynę, która zaproponowała mi temat na post, który opublikowałam na 2 dni przed rozpoczęciem konkursu. Szacun za tupet. A do Joanny już zaraz wysyłam maila z gratulacjami! :)


Te z Was, którym się nie powiodło, zapraszam natomiast na rozdanie urodzinowe - do wygrania bon o wartości 100 złotych do Perfumerii Yasmeen!. :) Zgłoszenia możecie wysyłać do 20 sierpnia.

24 komentarze:

  1. Gratulacje :)

    Ps. chyba moje zastraszanie nie podziałało:D musze nad tym popracowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to inna paczka do Ciebie już jest na poczcie. :)

      Usuń
    2. <3 i wyszło jaka ze mnie pazera :D hyhy

      Usuń
  2. O kurczę, moja pierwsza wygrana ! :) Bardzo się cieszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kosmetyki będą Ci dobrze służyć. :) Zasłużyłaś sobie na wygraną.

      Usuń
  3. Gra-tu-la-cje! Ja już nie nadążam przez te wyjazdy, w którym rozdaniu wzięłam udział i czy w ogóle, lol :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale włos jaki długi i bujny już masz. :)

      Usuń
    2. Wiadomo, na świńskim oborniku dobrze rośnie :D

      Usuń
  4. Agnieszka Winciorek21 marca 2015 21:10

    Gratulacje ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...