sobota, 26 lipca 2014

Urodzinowe Rozdanie na Włosowelove - wygraj bon o wartości 100 złotych do Perfumerii Yasmeen!

Malutkimi kroczkami, ale nieubłaganie, zbliżają się pierwsze urodziny Włosowelove.


Bez Was nie byłoby tego miejsca. Na wyciskacze łez i wymienianie, z czego jestem szczególnie dumna, przyjdzie czas 26 sierpnia, w rocznicę utworzenia bloga, który szybko stał się moim wirtualnym dzieckiem.


***

Dzisiaj chcę Wam podziękować za to, że jesteście. Dlatego wraz z Perfumerią Yasmeen przygotowałam dla Was fantastyczny konkurs z nie byle jaką nagrodą: zwycięzca otrzyma bon do wykorzystania w Perfumerii Yasmeen, na kwotę 100 złotych.


Wyobraźcie sobie, ile wspaniałych egzotycznych zapachów ten bon może oznaczać! Poza unikalnymi, orientalnymi perfumami w olejku, kremie i mgiełkach Yasmeen posiada szeroki asortyment naturalnych farb do włosów, glinek, olejków, odżywek, szamponów – a także kosmetyków niewłosowych – z Polski, Arabii, Indii, Francji i Rosji i innych krajów. Zajrzyjcie i sprawdźcie same. :)

***

Aby wziąć udział w konkursie, należy prawidłowo uzupełnić formularz konkursowy, który znajduje się na dole tego posta.

Warunkiem koniecznym jest polubienie strony Yasmeen na Facebooku lub zapisanie się do newslettera Yasmeen (należy podać swój adres email na stronie sklep.yasmeen.pl u góry, po prawej stronie). Ponadto należy w dowolny sposób obserwować Włosowelove (do wyboru: GFC czyli gadżet Obserwatorzy, Bloglovin, Google+ albo Facebook, wszystkie skróty znajdują się w prawym pasku bocznym bloga). Dodatkowy punkt zyskujecie udostępniając informację o zabawie.

Konkurs trwa od 26 lipca do 20 sierpnia 2014 roku. Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę. Wyniki opublikuję 26 sierpnia.




Zabawa nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Powodzenia!


56 komentarzy:

  1. Ja także się zgłosiłam. Może w końcu coś się uda wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOOOOOOW! :) Nie no, w tym rozdaniu to wezmę udział na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może akurat mi się uda :) Nagroda bardzo kusząca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłane :) Bardzo interesują mnie perfumy w olejkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze wielu roczków życzę :-)
    Poszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze miesiąc do rocznicy, ale dziękuję :*

      Usuń
    2. Za miesiąc to będę śpiewać 100 lat :-D

      Usuń
  6. Grzechem by było nie wziąć udziału w takim rozdaniu! :D
    To pierwsze urodziny bloga? DOPIERO? Boże, a ja mam wrażenie, jakby blog istniałł od co najmniej 2 lat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Mam nadzieję, że do dobrze. :D

      Usuń
  7. koło takiej nagrody nie można przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę Twój blog jest młodszy od mojego? Wydawałoby się, że jesteś tu od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę. :) I znów nie wiem, czy to dobrze, że wydaje się od zawsze czy nie :D

      Usuń
    2. Moim zdaniem dobrze :)

      Usuń
  9. ajajaj, taka okazja :) zastanawiam się czy brać udział, bo kilka dni wcześniej będę w sklepie stacjonarnym i może się to źle skończyć... mhm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała możliwość zakupów stacjonarnych zapewne regularnie zostawiałabym tam swoje złotówki. ;)

      Usuń
  10. Wysłałam, może i uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wysłałam, ale miałam jakieś problemy wczoraj i nie wiem, czy moje zgłoszenie nie poszło dwa razy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pojedyncze zgłoszenie, wszystko OK. :)

      Usuń
  12. Kochana Wlosowelove :)
    Pamietam Twoje wpisy o myciu wlosow naturalnym mydlem i ze pomoglo to Ci w walce z wypadaniem. Pisalas ze doprowadzilo Twoj skalp do "uzywalnosci". Zastanawiam sie czy w owym okresie stosowalas mydlo bo nie znalazlas jeszcze szamponowego idealu, czy tez faktycznie ma ono szanse cos zadzialac na polu wypadania?
    Juz pal licho jak wlosy wygladaja na dlugosci, i tak w upaly nosze je zwiazane- ale to wypadanie mnie do depresji doprowadza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Kupnego szamponowego ideału nadal nie znalazłam. :) Zawsze coś mi (albo skalpowi) coś nie pasuje. Hit nad hitami to szampon DIY z zieloną herbatą. Nawet na rozdanie planowałam przygotować dla Was szampony, ale ostatecznie stanęło na takiej formie. Następnym razem! :)

      Usuń
  13. Pytanie : czy mydlo domyje oleje? Czy stosowalas plukanki zakwaszajace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co bym z mydłem nie robiła, nie domywało olejów. Sebum zmywało pięknie, ale całą resztę włosów "cudownie" oklejało i matowiło. Inna sprawa, że wtedy były wysokoporowate. Za jakiś czas może znów kupię "Krzepką pokrzywę", bo ta się sprawowała najlepiej, raz czy dwa nawet byłam zadowolona z włosów na całej długości.

      Wtedy włosy wypadały mi głównie wskutek podrażnienia od farby/rozjaśniacza i taka przerwa od "chemii" naprawdę pomogła skórze głowy dojść do równowagi. Kasiu, a Tobie nie wypadają ze stresu? Jakby mój chłop wyjechał do pracy za granicę i zostałabym z trójką dzieci, to chybabym wyłysiała. ;) Tak serio, to naprawde podziwiam Cię szczerze, że dajesz rasę, i jeszcze masz dla siebie odrobinę czasu! :)

      Podsumowując, mydło dla skalpu - tak. Dla długości to była tragedia. To znaczy, wizualna tragedia. Bo po wyszorowaniu Barwą okazało się, że włosy są coraz zdrowsze - właściwie cały czas były naolejowane. Ratował mnie taki maciupki koczek, żeby nie było widać jak bardzo są posklejane.

      Jeśli chodzi o pielęgnację, to myślę, że wszystko jest u Ciebie ok, że przyczyna wypadania jest wewnętrzna.

      Usuń
    2. Dzieki, w takim razie chyba odpuszcze. Zaczynam testowac wierzbownice, podobno pomaga przy wypadaniu hormonalnym. No i zakwalifikowalam sie do testow Priorinu :), moze on cos zdziala
      Ja sie brakiem chlopa jakos szczegolnie nie stresuje, duzo bardziej odczulam jak mi sie zgubila ukochana szczotka ;) ale fakt, mam sporo na glowie, prosto z pracy dzieci od ktorych odpoczynku nie ma ;) no chyba ze w pracy ;) Teraz i tak mam lzej bo corka juz prawie miesiac z dziadkami nad jeziorem siedzi, wiec na codzien mam dwojke.

      Usuń
    3. Jestem dobrej myśli, jeśli chodzi o Priorin, niedługo przygotuję podsumowanie pierwszej połowy kuracji. Fajnie, że udało Ci się załapać!

      My z TŻ-tem jesteśmy "naklejki", odkąd się znamy, najdłużej nie widzieliśmy się dwa tygodnie. :)

      Usuń
    4. Hmm z tym Priorinem to ja podchodze dosc sceptycznie, z tego wzgledu ze poszczegolne skladniki gdzies tam juz stosowalam (oprocz tego prosa)- i np kwas pantotenowy bralam przez miesiac w dawce 200-300 mg (2-3 tabletki) a w priorinie jest go 27 mg. W zeszlym tyg kupilam biotebal, dawka 5 mg na dobe a tu jest 0,2 mg, l-cysteina 6mg a mialam suplement (beauty hair) z 20 mg...Tak, ze mam nadzieje ze sie myle i moze w sumie zadzialaja cos lepiej i skuteczniej

      Usuń
    5. Wiem, że te dawki nie są jakieś hiperwysokie, ale efekty są - piszę właśnie artykuł o wypadaniu włosów i potrzebowałam zdjęcie "owłosionej" szczotki. I czeszę się, i czeszę, a tam jeden włos na niej. Przy myciu też widzę poprawę, wyciągam z sitka 1-2 kłębki włosów, a nie 3-4.

      Usuń
    6. Trzeba bylo mowic, u mnie wlosow na szczotce tyle ze
      Materac by sie dalo wypchac ;)

      Moze kwestia skutecznosci to wlasnie odpowiednie dobranie proporcji? Ostatnio sie zastanawialam nad priorytetami w pielegnacji- ma poczatku wlosomaniactwa strasznie mi zalezalo na jk najwiekszym i jak najszybszym przyroscie. A teraz- pal licho przyrost, byle tylko nie wypadaly...juz nawet na zageszzeniu i pogrubieniu tak mi nie zalezy, byle tylko wreszcie przestaly z glowy uciekac ;)

      Usuń
  14. Udostępnione, a niech idzie w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ejjjj a jakieś zadanie konkursowe? taka nagroda, aż prosi się o rzucenie rękawicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom prawidłowe wypełnienie formularza to już dość trudne zadanie, mniej więcej ćwierć chętnych poległo.

      Usuń
    2. Następnym razem będzie konkurs dla ambitnych i będę wybierać między czterem zgłoszeniami. ;)

      Usuń
    3. no no no :D ja gdy wybieram między rzeczonymi czterema zgłoszeniami i tak mam problem :D hyhy

      Usuń
  16. Zgłoszenie wysłane. Szczególnie tak dobrym konkursie :)
    Świetny blog! Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagroda kusząca, zgłoszenie na pewno wyślę, ale dopiero jak się ochłodzi. Dzisiaj jest to dla mnie zbyt skomplikowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas dzisiaj wreszcie jest znośnie. :)

      Usuń
  18. Mistrzu!!
    Udało się - czy słyszysz te trąbki i ukalale :)
    Wszystkiego najlepeszego z okazji urodzin Pierwszaczku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, słyszę, gratuluję, i dziękuję. ;)

      Usuń
  19. i ja się zgłosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem pewna czy się zgłosiłam, dlatego z góry przepraszam jesli będa moje dwa zgłoszenia, mam nadzieje ze nie sprawi to problemu? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam tu przez bloga perfumerii Yasmeen, gdzie przeczytałam Twój wpis o wypadaniu włosów (niestety, dla mnie bardzo na czasie temat). Przyszłam, poszperałam i zostaję! Więc i w rozdaniu przy okazji spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...