czwartek, 10 lipca 2014

Nie długie, nie krótkie, lecz w sam raz! - włosowa aktualizacja. Poziomica do włosów.


Dawno nie pokazywałam swoich włosów w typowym poście aktualizacyjnym, pora to nadrobić. Jak wiecie, po ostatniej wizycie u fryzjerki nie byłam zadowolona. Po moich poprawkach (posty przed poprawkami i po) fryzura wprawdzie nie straciła wiele z długości, jednak była zbyt mocno pocieniowana, jak na moje cienkowłose wymagania. Po kilku tygodniach różnica w kondycji tej najgrubszej, obciętej na prosto linii włosów, a cieniowanych, dziurawych „piórek” z górnej warstwy mnie, delikatnie mówiąc, denerwowała.

W międzyczasie zajrzałam na Thin Hair, gdzie zobaczyłam piękne, równe, idealnie zdrowe włosy. I choć na aż tak krótką fryzurę ze względu na własną wielkogobarytowość nie mogę sobie pozwolić, zapragnęłam włosów równych i zdrowych, o ostrych końcach.

Dodatkowo za podcięciem przemawia ilość włosów, jakie nadal wyciągam z wanny. Wprawdzie na sztuki dzięki Darsonvalowi i olejkowi Khadi Amla jest ich wyraźnie mniej, jednak wyciąganie sporego kłębka po każdym myciu i czesaniu nie wprawiało mnie w szczególnie szampański nastrój. A im krótsze włosy, tym kłębek mniejszy, nawet jeśli włosów w nim tyle samo. :)

Wczoraj doszła do mnie zamówiona na ebay poziomica do włosów. Nie mam złudzeń, jest to podróbka. Z wysyłką kosztowała niecałe 20 złotych i wędrowała do mnie trzy tygodnie z bodajże Tajlandii. ;) Plastik jest  nieco tandetny, a umieszczona na klamerce poziomica to dla mnie zbędny gadżet, ale spinka włosy trzyma dobrze i jest prosta, a niczego więcej od narzędzia umożliwiającego mi samodzielne podcięcie włosów nie oczekuję.

Moje włosy są proste, dlatego bez wahania strzygłam je na sucho. Poza mniejszą, przeznaczoną do grzywki poziomicą, użyłam maszynki z ceramicznym ostrzem, dzięki czemu wszystkie końcówki ostrzygłam za jednym zamachem. Pierwsze cięcie wykonałam z tyłu, następnie zapięłam jeszcze poziomicę na każdym boku fryzury, i nieco zaokrągliłam linię przy twarzy, tak aby końcówki z obu stron były jednakowej długości.

Spadło 9-10 cm (mierzyłam centymetrem krawieckim). ;) Nadal wierzchnia warstwa jest wyraźnie krótsza i prawa strona fryzury jest przerzedzona względem lewej, ale całość prezentuje się w moim odczuciu o wiele lepiej.

Końcówki są ciężkie i zdrowe. Teraz mogę zapuszczać, łatwo podcinając centymetr czy nawet pół, jeśli taką będę mieć fantazję. Strzyżenie ceramiczną maszynką gwarantuje, że końcówki są ostre, nie poszarpane, i naruszyłam minimalną ilość łusek włosowych. Czyli powinny wymagać kolejnego podcięcia później niż zwykle.

Nic mi się nie plącze, kucyk jest lekki, geometryczna fryzura ładnie współgra z delikatnymi pasemkami na wierzchniej warstwie. Ponadto czesanie to czysta przyjemność. :)

Od miesiąca biorę Priorin Extra i widzę pierwsze efekty. Włosy rosną szybciej (choć trudno mi to będzie dokładnie zmierzyć za sprawą strzyżenia), wzmocniło się również owłosienie na ciele. Coś za coś. ;) Paznokcie też rosną jak szalone, nie nadążam piłować.

Skóra głowy chwilowo nie swędzi. Poczekam jeszcze trochę, zanim dam Wam znać co mi pomogło, w razie gdyby pierwsza ulga była wynikiem placebo. Nadal służy mi też cedrowe mydełko z Łaźni Agafii, jednak jest dość ostre i stosuję je naprzemiennie z łagodniejszym myjadłem.

W tym miesiącu intensywnie używam maski z minerałami z Morza Martwego, jeszcze trochę i ją opiszę. Na razie po cichutku Wam szepnę, że jestem zadowolona.

Jak tam Wasze włosy latem? Obcinacie, żeby było chłodniej, czy może czekacie z wizytą u fryzjera do jesieni?

103 komentarze:

  1. Fajna ta poziomica, ale nawet z nią, sama bym sobie końcówek nie podcięła:) Dwa tygodnie zmieniłam fryzurę dosyć drastycznie:) z długiego kuca został krótki bob. Niestety fryzjer się nie popisał. Nie znam się na technikach fryzjerskich, ale cięcie maszynką elektryczną całej fryzury, nie przypadło mi do gustu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od rodzaju włosów i fryzury. Zapewniam Cię z doświadczenia, że w wielu wypadkach sprawdza się doskonale. :)

      Usuń
  2. nie potrafiłabym tyle obciąć :O chyba bym się popłakała :D już się miałam zastanawiać nad Priorinem a Ty piszesz, że owłosienie się wzmacnia :D w takim razie podziękuję - moje już teraz jest zbyt duże i mocne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Priorin tak działa, każdy jeden suplement jeśli wzmocni włosy, to wszystkie bez wyjątku.

      Usuń
    2. noo, ja mam juz tak wzmocnione ze nabawilam sie nozek jak sarenka ;)

      Usuń
    3. Ale takich zgrabnych też? :)

      Usuń
    4. niestety, sarenka tylko w aspekcie siersci :(

      Usuń
  3. Końcówki wyglądają teraz pięknie i całe włosy zyskały bardzo :)
    Ja ciachnęłam sama, nożyczkami fryzjerskimi, ale malutko, jakieś maks. 2 cm, bo też mój ogonek i końcówki mnie denerwowały. A wiem, że pewnie mój fryzjer by ciachnął z 5cm, zamiast 2, jak to ma w zwyczaju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiepski to fryzjer, niestety. :(

      Usuń
    2. Oj niestety. Do tej pory miałam jedną fryzjerkę, która obcinała mi niemalże tyle włosów, ile chciałam, czasem nawet deczko mniej, ale już nie mam do niej dostępu :(

      Usuń
  4. Kobieta zmienna jest :) ostatnio Cie pytalam o cieniowanie i schodzenie z niego i powiedzialas ze jestes zadowolona : ) Mi zejscie z cieniowania juz od jakiegos czasu chodzi po glowie, bo tez mnie te piiorka denerwuja, ale...brak mi Twojej odwagi :(, obiecuje sobie ze jak dojde do wymarzonej dlugosci do lopatek to zaczne podcinac stopniowo. Ale gratuluje odwagi, teraz beda sobie pieknie rosly zdrowiutkie i rowne:) No i latem przy tych upalach jednal lzej w glowe. Fryzurka bardzo ladna, a powiedz czy mi sie zdaje czy ci jakos sciemnialy wlosy? na tych zdjeciach z henna khadi mialas taki ognisty kolorek a tu bardziej mahoniowy, czy to kwestia swiatla? Pozbylas sie w takim razie juz wszystkich zniszczen po wczesniejszych farbowaniach chemia?

    Jesli chodzi o poziomice to jestem w szoku, nie wiedzialam ze cos takiego w ogole istnieje...ty to zawsze jakies cuda wyhaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy zawsze wszystkie włosy będę mieć jednej długości, i nie jestem wrogiem cieniowania w ogóle. Jestem za to uczulona na cieniowanie niedobrane do struktury włosów, a właśnie takie dzięki ingerencji fryzjerki u mnie ostatnio gościło.

      Nadal między najkrótszym, a najdłuższym pasmem jest około 15 cm różnicy. To za dużo przy tej długości włosów.

      Włosy u nasady mam ciemniejsze niż były te obcięte, pamiętające jeszcze częściowo farbowanie chemiczne, końce. Jednak bardzo dużo zależy od światła. Te zdjęcia robiłam w pochmurny dzień, w słońcu włosy są o wiele jaśniejsze. Uroki henny. Pozbyłam się większości zniszczeń, zostały słabsze końcówki w przedniej, zbyt mocno wycieniowanej partii.

      O poziomicy dowiedziałam się już jakiś czas temu, ale nie chciałam płacić 60 zł za oryginał, który też podobno solidnością wykonania nie grzeszy. 17 czy ile tam było mogę odżałować. Jestem ciekawa jak długo wytrzyma kiepskie zapięcie poziomicy.

      PS. Napisałam do Ciebie na FB.

      Usuń
    2. dzieki za wiadomosc...jestem dosc zdziwiona bo oczywiscie przeszukalam net i znalazlam mnostwo informacji ze pokrzywa jest dobrym zrodlem zelaza...ale morfologie tak czy inaczej zrobie

      Usuń
    3. Masz rację, pokrzywa JEST dobrym źródłem żelaza. Moja pomyłka. Ale dłuższa kuracja może zaszkodzić: Nie mogę znaleźć tego konkretnego blaga/posta/artykułu, ale szukam dalej.

      Usuń
    4. Znalazłam wreszcie! Było trudno, bo pokićkałam masę spraw. :D To nie pokrzywa szkodziła, tylko skrzyp, i efektem był nadmiar potasu w organizmie. Tutaj szczegóły:

      http://wwweronika.blogspot.com/2013/04/skrzyp-polny-czy-rzeczywiscie-taki.html

      Usuń
    5. lece czytac, skrzyp tez popijam ale krocej i mniej niz pokrzywe

      Usuń
  5. booooony ile bym dała, żeby mieć ładne (TAK! TWOJE SĄ ŁADNE) włosy... a nie dość, że mam krótki, cienkie to jeszcze się kręcą.
    U mni raczej poziomica by nie zdała egzaminu boooooooo nie umiałabym tego obsłużyć i balabym się. Każde podcinanie łosów kończy się u mnie złym humorem przez tydzień - a jak mi jakaś tępa dzida wycieniuje (tak jak ostatnio) to i miesiąc chlipie w poduche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poziomica raczej sprawdzi się u prostowłosych dziewczyn, i włosy muszą być na tyle długie, żeby dało się je wygodnie spiąć klamrą na karku.

      Z moich zdjęciowych obserwacji wynika, że wcale nie masz cieńszych włosów ode mnie, tyle że inaczej się zachowują. No i rzeczywiście zaszalała z cieniowaniem ta pechowa Twoja fryzjerka. Urosną Ci, zobaczysz.

      Usuń
    2. inaczej się zachowują i brak mi Twojej wiedzy :)
      moje włosy nie rosną, znaczy się rosną ale nie widać tego na długości. Od XX lat ciągle sa takie same :)

      Usuń
    3. Bo co urosną, to idziesz do fryzjera, który obcina za dużo. Miałam jeszcze gorzej, bo nożyczki fryzjerskie posiadam i używam od 10 lat. Więc co łapałam doła albo chęć na zmiany - ciach, ciach, ciach. Po kilku latach "zapuszczania" moje włosy miały 4 cm długości. :D

      Usuń
    4. coś w tym jest :D muszę wreszcie odnaleźć idealnego fryzjera :)

      Usuń
  6. Aswertyna ja w marcu ocieniowalam i nadal zaluje :( Cieniujacym fryjzerom mowie NIE!!! ale sama bym sie w zyciu warszawy nie odwazyla na sciecie, jak Ty Fightthedull to robisz z tylu?????
    i powtorze po raz ktorys, jak patrze na twoje wlosy to jakbym swoje widziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do strzyżenia na prosto z tyłu właśnie potrzebna mi była poziomica. :) wyczesałam dokładnie włosy i zebrałam je w kucyk. Zapięłam poziomicę na karku i ściągnęłam w dół, aż wystawało z niej tyle, ile chciałam obciąć. Za pomocą dwóch lusterek upewniłam się, że zapięta jest prosto. I obcięłam końcówki maszynką. Sama cięcie trwało może sekundę. :D Trzeba tylko pamiętać, żeby pochylić dość mocno do przodu głowę, inaczej przód i boki fryzury będą dłuższe od tyłu. Albo użyć tej "uśmiechniętej" poziomicy. Ja nie pochylałam, tylko boki obcięłam osobno. Razem ta fryzura to 3 ruchy maszynką.

      Kogoś mogę tak obciąć z pomocą samego grzebienia i maszynki.

      Usuń
    2. Ty to odważna jesteś! :D

      Usuń
    3. Dlaczego odważna...? To mój zawód.

      Usuń
    4. taaa wiesz co zawod zawodem, ja od paru lat handluje nawozami a jednak dzis pol dnia spedzilam zastanawiajac sie czy probki mocznika jakich mam od zatrzesienia nadalyby sie na wlosy hehehe

      Usuń
    5. Też mam czasem takie rozkminy, choć może nie nawozowe. ;)

      Usuń
    6. chodziło mi o samodzielne obcinanie , ja bym się takiego kroku nie podjęła, ale skoro to Twój zawód, to zwracam honor ;)

      Usuń
  7. Ale super! Ale świetnie! Fryzura idealna dla Twoich włosów!
    Podziwiam - ja nie odważyłabym się sama sobie aż tyle włosów obciąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie wydaje mi się aż tak dużo, choć warkoczyk faktycznie jest krótszy. Kitka za to prawie taka sama. Zważywszy, że najczęściej i tak noszę włosy spięte, nie ma co przeżywać utraty długości. ;)

      Usuń
    2. ja teraz latem tez glownie w spietych chodze, albo koczek albo ogon...do jesieni odrosna :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Myślę, że te kilkanaście złotych warto wydać, więcej zapłaciłabym za podcięcie końcówek o fryzjera (i jest szansa, że byłoby nie tak jak chciałam).

      Usuń
    2. w sumie to jest argument... tylko odpada mozliwosc ponarzekania na wykonawce jesli nie daj boze cos pojdzie nie tak ;)

      Usuń
  9. wg mnie włosy bardzo zyskały na tym cięciu!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie w temacie, ale nawiazujac do ostatnio poruszanych olejkow zapachowych- oglodalam takowe na allegro i rozwalil mnie opis aukcji: (zapewne ktos kozrystal z translatora, ale nie zdal sobie nawet trudu zeby przeczytac to tlumaczenie)

    TOWAR PRZYWIEZIONY Z ANGLII, TOWAR JEST POWYSTAWOWY,OKURZONY.







    Ten kojący kulkowe z tisserand jest idealny do chłodzenia i uspokajające podrażnioną lub opaloną skórą.Odżywczy baza czystego oleju jojoba głęboko warunki skóry podczas eterycznych lawendy i rumianku łagodzą i odświeżają. Wystarczy schodzenia Rollerball poprzek nadgarstków, świątyń i szyi, aby skorzystać z tej strony Oleje mieszane terapeutyczne. Jego mały, zgrabny projekt doskonale wpisuje się w torebce, aby ożywić, gdy jest to potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle :D:D:D Od razu mam 100% zaufania do sprzedawcy, a Ty? :)

      Usuń
  11. Wyszło pięknie, ale ja w życiu sama nie obcięłabym sobie włosów. Wyszłoby fatalnie;0.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają! Końcówki są mega zadowolone.
    Sama chciałabym spróbować cięcia maszynką, chociaż nie sądzę, że moim falowano-kręciołom by to posłużyło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciecie maszynka rozluznia skret? a jak z delikatnymi falami?

      Usuń
    2. Cięcie na prosto może rozluźnić skręt, a delikatne cieniowanie wzmaga. Przy falach dobre cieniowanie da włosy podatne na kręcenie, cięcie na równą długość może zaowocować (niemal) prostymi włosami.

      Usuń
  13. a pod czym ty tego cudenka na ebayu szukalas? na poziomice mi sie nic nie znajduje, na creaclip typko oryginaly w cenie powalajacej...a za 20 zl to bym kupila i wyprobowala mlodej do grzywki bo co chwila jej musze podcinac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ebay.pl/itm/DIY-Hair-Styling-Front-Back-Trim-Trimmer-Grooming-Comb-Hairdressing-/121367257408?pt=US_Shaving_Hair_Removal&hash=item1c420d6140&_uhb=1 Kupiłam od innego sprzedawcy, ale dokładnie to (plus jeszcze paskudne degażówki). Wnioskując ze znaku wodnego na fotografiach, można też kupić poziomice na buyincoins.

      Usuń
  14. Kurczę, normalnie czuję się zachęcona do kupna tej prostownicy. Ja u fryzjer anie byłam od dwóch lat, cięcie loków to dla niektórych czarna magia, czasami mam wrażenie, że sama zrobiłabym to lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w szkole i na kursach nie nauczą Cię strzyżenia loków, ewentualnie machną dyfuzorem przed nosem. ;/ Jak masz szczęście, to pracujesz z kimś, kto to potrafi i coś podpytasz i podpatrzysz. A jak nie masz szczęścia, to potem nie wiesz jak się zabrać za loki i ludziom krzywdę robisz.

      Możesz przy lokach nie być zadowolona z poziomicy. Nie nadaje się za bardzo do cieniowania.

      Usuń
  15. Kurcze niezły motyw z tą poziomicą do włosów ha i od Ciebie się o niej dowiedziałam - ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to fajna sprawa też do samodzielnego podcinania grzywki.

      Usuń
  16. zastanawiałam się długo nad wizytą u fryzjera na podcięcie maszynką, ale tata ma jakąś w domu i zastanawiałam się czy taka się nadaje. oczywiście prędko pobiegłam jej poszukać i okazało się, że ma jakąś nasadkę której chyba nie da się ściągnąć :( może jeszcze coś wykombinuję. mam nadzieję! bo jeśli nie, to pozostaje mi obcinanie nożyczkami w domu, bo oczywiście nie znam fryzjera który wie ile to 1 cm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jaką maszynkę ma Twój tata. ;) Do strzyżenia długich włosów nasadka powinna być zdjęta. Niektóre modele do użytku domowego mają trwale zamocowane nasadki z regulowaną szerokością - taka się nie nada. Ważne też, żeby maszynka była ostra, najlepsze pod tym względem są ostrza ceramiczne - nie tępią się. Polecam kupić jakąkolwiek maszynkę z ceramicznym ostrzem, ta na zdjęciu kosztowała 30 złotych w jakimś markecie i jej jedyna wada to słaby akumulator. Za to jest doskonale wyważona i radzi sobie nawet z mocnym męskim zarostem (mąż goli nią też brodę).

      Jeśli jesteś cierpliwa, możesz też podcinać w domu nożyczkami, ważne żeby były ostre i obcinały, a nie miażdżyły włosy.

      Usuń
    2. a myslisz ze takowa sie nada?
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Ideenwelt-zestaw-do-strzyzenia-wlosow-1-szt,103888,2635,5359

      zreszta, co ja bede pytac, perfidnie na dzieciach przetestuje ;)

      Usuń
    3. Na użytek domowy jak najbardziej się nada. :)

      Usuń
    4. wybadałam teren i nasadkę da się zdjąć, jeszcze teraz tylko muszę się dowiedzieć, czy ostrza są ceramiczne :)

      Usuń
    5. ps: Twoja maszynka to jaka marka i model? bo jest łudząco podobna, do tej którą mam w domu

      Usuń
    6. To no name kupiony w markecie. Widziałam dokładnie tę samą maszynkę z innym krzakowym logo, a także z logo Hyundai. :D To jedna z produkcji masowych, różniących się kartonikiem. Ach, te Chiny. ;)

      Ostrza są ceramiczne, jeśli są białe/pomarańczowe - niemetalowe. Metalowe są najczęściej szare, ze stali nierdzewnej. Jednak jeśli są ostre, to i metalowe się nadadzą. :)

      Usuń
    7. doszukałam się w mojej informacji, że ostrza są stalowe, powinno być okej. tak myślę
      dziękuję za odpowiedzi! :)

      Usuń
  17. Cieszę się, że zainspirowałam! A ta poziomica to niezła bajera :P Gdybym sama podcinała sobie włosy, to bym pewnie ją zakupiła, ale że chodzę do swojej zaufanej fryzjerki, to mi nie potrzeba ;)
    Że tak zapytam z ciekawości: zdjęcia wykonałaś z lampą błyskową, czy bez? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że tak nieskromnie powiem, nie da się moim włosom zrobić wyraźnego zdjęcia z lampą, odbijają światło jak lustro. W ostrzejszym słońcu też mam problem.

      Usuń
    2. No to kobieto, to Ty masz idealnie zdrowe, niskoporowate włosy! ;P A gdzie tam ja :D Moje bez flesza w naturalnym świetle dziennym wyglądaja tak:
      http://2.bp.blogspot.com/-Bwjer3psSUs/Uy32k9D4MrI/AAAAAAAAA3Q/aOo1CMcDsv0/s1600/DSC07297k.png
      I jak widać, nie błyszczą się tak, jak Tobie ;)

      Usuń
    3. Zależy od światła, w rozproszonym wyglądają matowo, tak jak na ostatnim zdjęciu. Na Twoim też jest pochmurno. Myślę, że się nie kłóćmy, poprzestańmy na tym, że obie mamy zdrowe włosy :*

      Usuń
    4. Od światła - to jedno, ale kolor włosów chyba też ma znaczenie (czy jaśniejszy czy ciemniejszy) - coś mi Mąż kiedyś tłumaczył, że fotografowanie z lampą błyskową ciemnych niskoporowatych włosów można porównać do robienia zdjęcia czarnemu kotu :P
      Zatem zgoda, mamy zdrowe włosy! ^^

      Usuń
    5. Prawda, ciemniejsze bardziej błyszczą. :) Miałam o tym napisać, ale zapomniałam. Tak czy inaczej, robisz kawał dobrej roboty, :)

      Jak kot, to tylko czarny! Mam czarnego psa, który miauczy czasami, jak będę miała więcej miejsca kiedyś, to i kicie się znajdą. :)

      Usuń
    6. Dokladnie, moje dziecie ma ciemne wlosy a po oleju arganowym polysk w sloncu taki ze na zdjeciu nie dalo sie go zlapac, efekt takiego "cmienia" wlosow- dokladnie taki jak u Ag90 na tych ostatnich zdjeciach z niedzieli, wlosy jakby opalizowaly

      Usuń
  18. Niezly gadzet :) Bardzo ladne ciecie, koncowki wygladaja mega, ogolnie wlosy prezentuja sie swietnie :) Czemuz ja nie mam tyle odwagi w scinaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów nie mogłam dodać komentarza. ;/ Bardzo dziękuję za komplement. A co do Twojego obcinania włosów - po co masz je obcinać, skoro wyglądają bardzo dobrze? :)

      Usuń
    2. Dol zas sie przerzedza ;/

      Usuń
  19. ja się sama do moich włosów z nożyczkami nie zbliżam poniewaz mam taki dar że nigdy nie obetnę równo włosów , i 'wyrównując" szkody zawsze tracą jakieś 10 cm długości;/
    ps. widać że masz bardzo zadbane włosy + fajny nowy wystrój bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chciałam wprowadzić trochę porządku, ale żeby było wiadomo, że to nadal Włosowelove. :)

      Usuń
  20. Marzy mi się od dawna. Chociaż mój fryzjer myli się najwyżej o 1 cm. W tym miesiącu chciałam podciąć 1 cm i tyle poleciało :D Trochę się boje podcinać włosy przed weselem u fryzjerki na u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym się trochę bała, zważywszy ile uwagi poświęciłaś już na to, żeby włosy na weselu były idealne. ;)

      Usuń
    2. Może nie wyjdę z krzywymi włosami po ramiona :D Pamiętam jak moja siostra obcięła się przed weselem ;) Zostało jej jakieś 7cm włosów. Wyprostowane wyglądały ok, ale naturalnie hmm... baranek :D

      Usuń
    3. O rety...


      Ale hej, przynajmniej pozbyłabyś się farbowanych indygo. :D:D

      Usuń
    4. Chyba mi na tym aż tak bardzo nie zależy. Poczekam ;)
      I pasemka mojej mamy zrobione nie dawno. To nie były pasemka. Na czubku głowy miała dziurę z własnego odcienia. Reszta była żółta :D Fryzjerka już wie,że całej rodzinie się nie podobało ;)
      Mam nadzieje, że fryzjerzy nadal się boją moich włosów :)

      Usuń
    5. Ooooo, na pewno się boją. Współczuję Mamie.

      Usuń
  21. Fajnie wloski teraz wygladja .:)fajna ta poziomica. ja jednak sama bym wlosow nie obciela

    OdpowiedzUsuń
  22. Obcięcie włosów wyszło na dobre, włosy wyglądają na bardziej gęste i mają więcej blasku. ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Końcówek zazdraszczam tak, że aż muszę przestać patrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie długości zazdroszczę. Strasznie.

      Usuń
  24. strasznie lubię Twoje włosy :) i cieszę się ze tak czesto dodajesz ich zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to fajnie. :) Chciałam, żeby dzisiejszy post kogoś może zainspirował. Ale nie za bardzo, bo jeszcze nie będę miała pracy jak w końcu wrócę do fryzjerowania.

      Usuń
  25. Sprytna taka poziomica, pierwszy raz widzę coś takiego :) też muszę swoje podciąć, wypadają jak najęte- stres.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcięcie nie zapobiegnie wypadaniu, chyba że na zasadzie krótsze włosy=mniejszy kłębek w wannie=mniej stresu z powodu wypadających włosów. :)

      Usuń
    2. Tak dokładnie o to mi chodziło :) Nie będą odpływu zapychać :)

      Usuń
  26. Widziałam już to urządzenie na youtube, rewelacyjnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. DO mnei jakoś nie przemawia, no ale zanim zacznę coś robić ze swoimi to muszę je wzmocnić. Już kupiłam skrzypolen z biotyną i muszę przyznać, zę po kilku dniach widzę efekt

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna sprawa z ta poziomicą do włosów. Gdybym tylko była w posiadaniu dobrych nożyczek :) A mam tak długie włosy,że zawsze kiedy idę podciąć włosy, fryzjerki obcinają mi je kiedy stoję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze Ci podcinają, właśnie tak wygląda prawidłowe strzyżenie długich włosów.

      Usuń
  30. sama obcięłaś !!! szacun. Ja obcinam grzywkę , po roku obcinania co ok 3 tyg mam taką wprawę, że juz nie jest postrzępiona, ale nadal jest krzywa :) Teraz się wkurzyłam i zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. na allegro widziałam za 49 zł.

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny sprzęt, przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...