sobota, 28 czerwca 2014

Zapowiedź: Wygraj kurację suplementem przeciwko wypadaniu włosów Priorin Extra!


Aż 10 Czytelników i Czytelniczek Włosowelove będzie mogło przetestować na sobie kurację tym suplementem. O moich pierwszych wrażeniach pisałam tutaj. Preparat ma fajny, przemyślany skład, który rzeczywiście może być skuteczny w przeciwdziałaniu masowej migracji włosów i jest nowością na rynku polskim.

Już w poniedziałek startuje akcja, w której każda z Was (i każdy też!) będzie miała okazję zdobyć dla siebie trzymiesięczną kurację Priorinem Ekstra:

30 czerwca na blogu pojawi się link do ankiety, którą należy wypełnić.

Codziennie przez 10 dni pierwsza osoba od godziny 18, która zdobędzie w ankiecie odpowiednią, wysoką ilość punktów, zakwalifikuje się do testów produktu.

Zalogowanie się na stronie z ankietą będzie możliwe po wprowadzeniu specjalnego kodu wygenerowanego dla czytelników bloga.

Jeśli nie uda Ci się w poniedziałek – jeszcze przez 9 dni masz szansę wygrania kuracji! :)

Nie trzeba obserwować bloga, lubić kogoś na Facebooku, ani pisać elaboratów. Wystarczy uzupełnić ankietę.


Co to jest Priorin?
Priorin Extra to specjalnie stworzona unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła 3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną.

Unikalna formuła preparatu Priorin Extra
Priorin Extra wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów.
Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie.
L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny.
Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za wytwarzanie i odżywianie włosa.
Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu.

Życzę Wam wszystkim powodzenia. Serdecznie zapraszam do spróbowania swoich sił, jeśli Wy lub ktoś Wam bliski boryka się z nadmiernym wypadaniem włosów. Szanse są całkiem spore - kuracji jest aż 10. :)

24 komentarze:

  1. ohhhh będę uzupełniała jak szalona :D tylko nie rozumiem o co chodzi, że od 18?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że codziennie może wygrać jedna osoba, a "doba" zaczyna się od 18. Czyli w poniedziałek podam Wam adres strony z ankietą i specjalny kod umożliwiający wzięcie udziału. Pierwsza osoba, która zakwalifikuje się pod względem punktów do badania, otrzyma kurację.

      Jeśli nie uda Ci się w poniedziałek, możesz próbować znów we wtorek o 18, i tak razem przez 10 dni. :)

      Usuń
    2. A jaki jest haczyk? Musowa relacja na blogu? :)

      Usuń
    3. Nie ma haczyka. Nie musisz mieć bloga, ani tym bardziej na nim pisać. Zgłaszasz się przez ankietę i jeśli uda Ci się załapa,ć otrzymujesz kurację. Potem dzielnie i systematycznie ją łykasz.

      Usuń
  2. Super! Zapowiada się coekawy konkurs. Będę czekać z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej akcja testowania niż konkurs, chociaż kuracja sama w sobie jest hmm... droga, dlatego fajnie o niej myśleć jak o nagrodzie. :)

      Usuń
    2. No właśnie :)
      Poza tym pierwszy raz widzę taką formę ,,zgłoszeń do testów''. Bardzo ciekawa- jestem za!

      Usuń
    3. Nie mam wpływu na to, jak będzie wyglądać ankieta, ale podoba mi się ilość trudu, jaką firma wkłada w to, żeby suplement trafił do kogoś, komu rzeczywiście się przyda. :)

      Usuń
  3. Fajnie ja także spróbuję może się uda, bo różnych rzeczy już próbowałam raz lepiej raz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta godzina nie do końca mi odpowiada jednak spróbuję się dostosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że jesteś w trakcie kuracji sufrinem?

      Usuń
  5. Ciekawa jestem rezultatów! Ja jakoś się nie skusiłam na tę współpracę, bo obawiałam się, że nie będę zbyt systematyczna w łykaniu tych pigułek. Ty też testujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też łykam od dwóch tygodni. I tak chciałam kupić jakiś suplement typowo włosowy, propozycja współpracy przyszła w samą porę. :)

      Usuń
  6. Kurde fajna akcja,przydałoby mi się coś na moje wypadanie bo mało co mi pomaga. Zwłaszcza że przy cienkich włosach każdy włos się liczy. Niestety :( Nie mogę wsiąść udziału, wyjeżdżam na sanatorium właśnie od poniedziałku :D Trzymam kciuki za uczestników :D Może pod koniec akcji tej kuracji zrobisz podsumowanie jak się sprawdziły u wygranych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę napisać o własnych rezultatach. :)

      Usuń
  7. O super! Będę wyczekiwać codziennie 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany widze, zmiany :)! Ladnie :)
    Warto sprobowac swoich sil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trochę się pozłościłam po drodze, ale jest jak chciałam. ;)

      Usuń
  9. Sama borykam się z wypadającymi włosami więc kuracja byłaby przydatna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...