poniedziałek, 30 czerwca 2014

Rusza akcja testowania: Zdobądź dla siebie 3-miesięczną kurację suplementem przeciw wypadaniu włosów Priorin Extra.

Dzisiaj rozpoczyna się akcja, podczas której codziennie przez 10 dni jedna Czytelniczka Włosowelove otrzyma 3-miesięczną kurację suplementem. Sama też jestem w trakcie przyjmowania Priorinu. O moich pierwszych wrażeniach i przemyślanym składzie suplementu możecie przeczytać tutaj.


Jak zdobyć dla siebie kurację?

O godzinie 18 wejdź na stronę www.wyprobujpriorinextra.pl.

Wypełnij ankietę.

Wpisz specjalny kod dla Czytelniczek Włosowelove: dj5H2uL2e.

Otrzymasz maila z informacją, czy zakwalifikowałaś się do testów.

Akcja trwa przez 10 dni, i codziennie jedna osoba zdobywa dla siebie kurację


Życzę Wam powodzenia!

Ankieta będzie dostępna od poniedziałku, 30 czerwca, od godziny 18.

25 komentarzy:

  1. Super blog! Obserwuję pod numerem 320;).
    Konkurs zacny, ale mnie, na szczęście, nie wypadają włosy, więc życzę powodzenia innym!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajowe zmiany na blogasku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze słitaśnym serduszkiem. :D

      Już mnie osłabiał poprzedni nagłówek i ogólnoustrojowy zwis wywoływał, był czas najwyższy coś zrobić. A że nie znam się jakoś szczególnie na HTML-u ani obróbce grafiki, to zmęczyły mnie te zmiany niczym przerzucenie tony węgla. Ale jest. Zrobiłam. Sama.

      Usuń
  3. kto nie próbuje na pewno nie wygra więc ja zawalczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nastawiam sobie nawet przypomnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wypełniłam ankietę :)
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, nie zakwalifikowałaś się do akcji.
    Bardzo dziękujemy za wypełnienie naszej ankiety.
    Niestety nie zdobyłaś wymaganej liczby punktów, aby zakwalifikować się do testowania kuracji odżywczej Priorin® Extra.
    :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo :( A szkoda!

      Usuń
    2. Przykro mi. Może po prostu wczoraj już ktoś zdobył ankietę? Myślę, że warto spróbować jeszcze raz o 18.

      Usuń
    3. u mnie tez nie poszlo :( ale pocieszam sie ze wygral pewnie ktos kto tego preparatu bardziej potrzebuje :)

      Usuń
  7. A wiecie ja nie wiem co należałoby wpisać aby sie zakwalifikować - ehh także trzeba będzie przy lekach dermatologicznych pozostać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. A dzisiaj się udało :) A odpowiadałam tak samo jak wczoraj :)

    Gratulacje! Zakwalifikowałaś się do akcji.
    Bardzo dziękujemy za wypełnienie ankiety!

    Miło jest nam poinformować, że zdobyłaś wystarczającą liczbę punktów, by zakwalifikować się do testowania kuracji odżywczej Priorin® Extra. Odpowiedz na poniższego maila podając dane, na które prześlemy pierwsze opakowanie Priorin® Extra.

    Wow,dziękuję jeszcze raz za namiary, jestem w szoku:) Pierwszy raz udało mi się coś zdobyć w Internecie! Siok :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,że wstrzeliłam się w czas, bo zaczęłam wypełniać ją o 17:58 i równo o 18:00 kliknęłam wyślij. Polecam, jednak jest szansa:))) Cieszę się jak dziecko :P fightthedull - dziękuję Ci z całego serduszka ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się udało. :) Mam nadzieję, że Priorin się u Ciebie sprawdzi! :)

      Usuń
    2. To już wiem czemu mi się nie udało. Może to wina przeglądarki, ale ankieta włączyła mi się ledwo 15 minut po 18. Wczoraj także próbowałam i o 18 nic nie widziałam....

      Usuń
  10. Ja również zakwalifikowałam się do akcji :) Bardzo się cieszę, dziękuję :)
    Dosyć późno wypełniłam ankietę, ok. godz. 19, bo wcześniej nie mogłam i nie liczyłam na to, że mi się poszczęści, a tu taka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się niezmiernie bo zakwalifikowałam się wczoraj do testów. Rzeczywiście chyba się trzeba "wstrzelić w czas", swoja ankietę zaczęłam wypełniać o 17:57, a wysłałam o 18:01. Warto próbować, chociaż z moim szczęściem dziwię się że udało się za pieszym razem. Dobrze się złożyło bo moja utrata włosów przestała już być tylko wypadaniem, a zaczęła być łysieniem, mam prześwity w których nie odrastają mi włosy, a jeśli coś da radę odrosnąć to wypada po krótkim czasie. Byłam u dermatologa i zaczynam leczenie.
    Życzę powodzenia reszcie uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że suplement trafił do kogoś, komu może pomóc. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...