czwartek, 26 czerwca 2014

Google Analytics vol. 4 + mała, jednoklikowa ankieta dla Czytelników.

Dzisiaj lekko, przyjemnie i na wesoło. :) Przedstawiam Wam, co można wpisać w Google, aby trafić na Włosowelove. :)

Pisownia oryginalna:
czy mozna sie myc sokiem z rzepy
Na pewno można dodać sobie do dziwnego zapaszku jeszcze rzepowego smrodku, ale myciem bym tego nie nazwała. :)

jak myc wlosy szamponem i odzywka i maska
...i olejem i serum i drożdżami i lokówką? ;)

włosy na v szybciej rosną
No to wiecie juz, co trzeba zrobić: od dzisiaj piszemy nie "włosy", a "vłosy" i wszystkim nam będą czybciej rosły. Czas start!

włosy od pępka w dół
na takich się nie znam za bardzo...

czy można spać w własnoręcznie zrobionym wypełniaczu do koka
Pewnie można, choć osobiście wolę spać w łóżku.

polamalam mamie grzebien
Jak Mama Cię kocha, to się nie pogniewa. :)

tysiąc skręconych loków
Chciałabym! :)

czy na poczatku wlosy sa biale czy siwe
Długo zajęło mi zrozumienie tego pytania, ale jak już się udało, mogę odpowiedzieć: depigmentacja następuje stopniowo, więc zwykle najpierw są siwe, a nawet w plamy i kropki. Zdarza się, że ten sam włos na długości jest łaciaty: rósł napigmentowany, a zaczął siwy, albo i odwrotnie, po nakarmieniu cebulek. :)

czemu trzeba obciąć włosy ?
Trzeba tylko umrzeć, nie ma obowiązku obcinania włosów.

czy wilgotna gabka da sie splukac krutkie wlosy
...ale tak do łysa?

gdzie kupuje sie kosmetyki z wyzszej polki
No jak to gdzie? Na wyższych półkach. Proste.

strzyzenoe soe robi na wilgotnych wlpsach
a cazasami etż an suhcyhc.

mam 20 lat i siwe włosy czy spodobam się kobiecie?
Kobiecie raczej nie, ale może jakiejś dziewczynie? ;)

włosy niemyte dwa lata
Gorąco współczuję.

śmierdzące grubasy zdjęcia
To ja! Jestem śmierdzącym grubasem! :D:D:D Obawiam się, że moich zdjęć na blogu nie jest wystarczająco dużo, ale jeszcze bardziej się zastanawiam - dlaczego ktoś tego szuka?

zakola rosna pokolei
Jak się bardzo postaramy, to będą włosy rosnąć, a nie zakola. Nieważne, czy pokolei czy wszystkienaraz.

Spodobało Wam się? :)

Jak wiecie, odpisuję na zdecydowaną większość komentarzy, a dzięki powracającym usterkom bloggera robienie tego bywa dla mnie coraz bardziej uciążliwe. Zależy mi jednak na tym, żebyście nadal się tutaj odzywały, dyskutowały, pisały, bo to miejsce żyje dzięki Wam, Czytelniczkom (a czasami nawet Czytelnikom). Dlatego bardzo Was proszę o kliknięcie jeszcze w ankietkę poniżej:

53 komentarze:

  1. Mnie ostatnio znaleźli pod "w którym roku urosną włoski na cipie". Właśnie miałam posta pisać o tym. Włosomaniaczka pełną, hm, gębą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w 2025 urosną? :D Nieźle, chociaż najlepsze hasła i tak ma As. :)

      Usuń
    2. o tak, wyszukań As nic nie przebije ;)

      Usuń
  2. kocham takie posty <3 taka świetna poprawa nastroju :D ja jeszcze sobie muszę poczekać na napisanie takiego posta bo nikt mnie chyba nie lubi i nie trafia do mnie po jakichś ciekawych określeniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jesteśmy w ciekawych określeniach... Ja nie umiem włączyć Google Analytics. Czy to trzeba było zrobić przy zakładaniu bloga? Teraz wyskakuje mi tylko płatna wersja. Też bym chciała pełne statystki, a nie na przykład w hasłach wyszukiwania tylko pierwsze kilka słów i wielokropek :D
      #ciamajda
      Pomocy? ;( ;)

      Usuń
    2. Ojej, nic nie wiem o płatnej wersji. :( Powiem Ci, że swoje konto Ga zakładałam w wielkich bólach posługując się różnymi tutorialami, pomoca męża, sąsiadki i nawet psa i kwiatka w doniczce i po zakończeniu tego procesu nie czułam się ani trochę mądrzejsza niż przed. Potem coś popsułam, niedawno naprawiłam i dopiero od niedawna działa jak należy. I nic poza wyszukiwaniem haseł z google i sprawdzeniem licznika odwiedzin tam zrobić nie potrafię.

      Usuń
    3. Czyli jest dla mnie nikła nadzieja!

      Usuń
  3. Jeżu! Tylko nie disqus! Nieeee! Nie! Ileż ja się namęczyłam, żeby w tym paskudnym czymś dodać komentarz na jednym blogu! A bardzo mi zależało. To był pierwszy i ostatni raz, więcej nie będę się z tym szamotać. Może trafiłam na jakiś błąd, tak jak z resztą czasem bywa w bloggerze. Ale ja u Ciebie żadnych problemów nie mam. Czasem się zdarza, że kliknę "odpowiedz" a komentarz wyskoczy na samym dole, bez kontekstu, ale jesli tak jest to wszędzie, włącznie z moim blogiem.

    A na wszelkie blogerowe problemy polecam http://blogging.nitecruzr.net/ Szybko reagują i wiedzą 99% wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Disqus założyłam konto już sto lat temu, żeby skomentować coś tam u Rouliny i na początku też wydawało mi się niepotrzebnie skomplikowane. Ale okazało się, że te wszystkie rubryczki trzeba uzupełnić tylko raz, w dodatku disqus powiadamia o wszystkich odpowiedziach na mój komentarz, nawet jeśli ja już zapomniałam, że go napisałam. Osobiście mam problem na bloggerze z co 5 komentarzem - wyskakuje mi błąd taki czy inny, komentarz dodaje się wcale albo trzy razy. I osobiście skłaniam się ku Disqus, chyba że spotkam się z rażącym sprzeciwem lub jakąś fenomenalną alternatywą z Waszej strony. :D

      Usuń
    2. Pokaze Ci cycki jak zapomnisz o disquis

      Usuń
    3. Zocha właśnie przeżyła szok, że jej mama wpadła w dziki rechot. :D Nie wiem, jak odpowiedzieć, żeby Cię nie urazić, więc może tak: Jako że dwa i pół roku karmiłam Zochę piersią, nikogo pod tym adresem widok cycków już nie wzrusza. :D Ale Twój przekaz dotarł, mój SuperCzytelniku.

      Usuń
    4. Disqus zajebisty jest! Najfajniejszy z tym, że każdy wie że dostał odpowiedź, nie zapomina się o tym, że gdzieś się prowadziło dyskusję, dlatego często w Disqus sa bardziej burzliwe rozmowy. No i otwartość na czytelników z innych platform. W tych komentarzach najlepiej czują się jednak ludzie z blogspota.
      A, i spam - przez Disqus jest automatycznie odsiewany, można też łatwo zablokować dany adres IP jeśli jest natrętnym spamerem/hejterem.
      No i ładniej całość wygląda :)

      Usuń
    5. No własnie mnie też się podoba, chociaż widzę że budzi mieszane uczucia.

      Usuń
  4. przy śmierdzących grubasach padłam! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha ale się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Vlosy vlosy vlosy vlosy --> niechaj rosna ^^

    Ps. Błagam. .. zostaw w spokoju komentarze.. NIE DLA DISQUIS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vłosy vłosy vłosy. Normalnie wystrzeliły jak bambus! Że Aswertyna Disqus nie lubi, to już wiedziałam przed sondą. Zapamiętam jeszcze bardziej teraz.

      Usuń
    2. Hihihihi As spamer formularzowy ^^

      Usuń
  7. włosy niemyte dwa lata... aż idę umyć swoje. Wolę normalne komentarze niż disquis. Nie aż tak, jak As :D Ale jakoś wolę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się między młotem a kowadłem, bo z jednej strony większości z Was odpowiada tak jak teraz jest, z drugiej - mnie to naprawdę nie działa i co któryś raz muszę pisać komentarze kilka razy. Generalnie wygląda na to, ze wybór jest między większą ilością komentarzy i Waszym komfortem, a moją wygodą. Muszę pomyśleć. Zależy mi na dyskusji, ale też na tym, żebym nie musiała wyrzygiwać każdej literki.

      Usuń
    2. Też to mam, czasem się zwiesza blogger i cały tekst idzie w ciul. Disqus jest fajny, bo jest szybki, sprawny, można punkty klikać, odpowiedzi lepiej wyglądają... Tylko ból, bo komentarze nie są indeksowane przez przeglądarki (czy coś takiego, nie umiem chyba tego napisać dobrze).

      Usuń
    3. To nie pisz dobrze, tylko napisz mi co to znaczy - w sensie, że jak wpiszesz treść komentarza w wyszukiwarkę, to nie wyskoczy post, pod którym go pisałaś, tak?

      Usuń
  8. ja mam czasem problemy z dodawaniem komentarzy z telefonu (wlasciwie to zawsze ;) ale tak jak jest - jest dobrze :)

    analitycs- usmialam sie no i ucieszylo mnie ze pan z pomada do wasow juz odpuscil ;) moze znalazl odpowiedz u konkurencji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, dobrze, że mi przypomniałaś o pomadzie :D

      Usuń
  9. zawsze mnie to rozbraja, jak patrzę też w swoje statystyki, jakich ludzie cudów szukają. ale mozna się pośmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos oddany :)
    Śmierdzące grubasy... no po prostu szał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał. :D Poczułam się seksi. :D

      Usuń
    2. Moze to jakis fetyszysta byl, zdziwilabys sie jakie ludzie maja dziwne fetysze

      Usuń
    3. Myślę, że raczej jakiś gimbus się nudził. :)

      Usuń
  11. Twoje podsumowanie "Pewnie można, choć osobiście wolę spać w łóżku.", z kolei mnie wprawilo w rechot - dzieki za poprawe nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anytime, Mała! :D <-- byłam na spacerze nad jeziorem, na obiad najadłam się najpyszniejszych ever naleśników i mam zalew endorfin. ;)

      Usuń
  12. O rajuśku. Okropna ze mnie matka. Jak czytałam post karmiłam swoją małą i tak się trzęsłam ze śmiechu, że pewnie jej zrobiłam fale Dunaju. Dobrze, że się nie zakrztusiła. Nie tylko cały post mnie rozśmieszył, ale jeszcze chęć As pokazania biustu. Dziewczyna ma talent. :)
    Mnie jest wszystko jedno czy Disquis czy Blogger.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś oglądałam film z dzieckiem przy cycku i nasypałam Jej na buzię jakichś okruszków z chrupek czy ciastek. :D

      Usuń
    2. Chyba dogadaklybyscie sie z moja mama ^^ ona raz mnie tak karmila ze nakarmila kolano zamiast beczacej buzki... nie wspominajac juz o uciszaniu mikserem i innych prowychowawczych wybrykach ^^

      Usuń
    3. Kiedy Zo miała kilka miesięcy, byłam w takim stadium niewyspania, że to naprawdę dziwne, że nie zrobiłam krzywdy Jej, sobie, albo komus innemu.... Zo nie lubiła miksera ani odkurzacza, lubiła chustę, śpiewanie (w tym najlepszy był Sławek) i skakanie na piłce do ćwiczeń.

      Usuń
  13. "Włosy od pępka w dół"a to dobre,podobnie jak"czemu trzeba obciąć włosy ?"Dzięki temu mamy uśmiech na twarzy(u mnie się pojawił )Ankieta wypełniona.Buziole:))

    OdpowiedzUsuń
  14. You made my day :D Tylko, co tu robią grubasy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o bieganiu był o mnie-grubasie. :)

      Usuń
  15. dziewczyny pomozecie??? kupilam mgielke z olejkiem imbirowym, do ciala, rak, stop i wszystkiego , ma przyspieszac odnowe skory, nawilzac, zwalczac rodniki.
    sklad ma taki:
    Aqua/Water/Eau, Alcohol, Sodium Cocoamphoacetate (Coconut derived), Glycerin (plant derived), Lauryl Glucoside (Coconut/Palm/Corn derived), Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Sodium Cocoyl Glutamate (Coconut derived), Sodium Lauryl Glucose Carboxylate (Coconut/Palm/Corn derived), Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Vera) Juice, Hordeum vulgare (Barley Grass) Juice, Montmorillonite (Source of Minerals), Fragrance, Limonene, Eugenol, Linalool, Citral, and Cinnamal. CERTIFIED ORGANIC.

    pachnie przyjemnie, no i zaczelam sie zastanawiac nad uzyciem na skalp w formie wcierki , co sadzicie o tym skladzie? moglyby mi tak wlosy pachniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompozycji zapachowej From Natural Essential Oil Blend : Cymbopogon Schoenanthus (Lemongrass), Eugenia Caryophyllus (Clove), Aniba Rosaeodora (Rosewood), Mentha Piperita (Peppermint), & Citrus Medica Limonum (Lemon).

      Usuń
    2. Zawiera sporo detergentów, i składowo wygląda mi w ogóle bardziej na micel niż na mgiełkę. Wetrzeć we włosy oczywiście możesz, ale... nie wiem, czy nie skończy się to łupieżem.

      Usuń
  16. No całkiem ciekawe hmmm nie chcę rzec że pośmiałam się co przy niektórych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie zaintrygował wpis o siwych włosach. Czy szatyni i bruneci mogą się spodziewać ciemniejszego siwego a blondyni białego ? Czy to nie ma związku - jak myślisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej ma to związek. Pigmentu w blond włosach jest mniej, zwykle są one też cieńsze, przez co łatwiej tracą kolor. Na czarnych włosach natomiast prawie na pewno początkowo włosy przybiorą kolor soli z pieprzem, dopiero z czasem gubiąc kolor całkowicie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...