wtorek, 6 maja 2014

Wyniki rozdania.


Witajcie! :)

Wiem, że z niecierpliwością przewijacie na koniec posta, aby przekonać się, czy szczęście się do Was uśmiechnęło. Jeśli jednak sprawdziłyście już i wiecie, może nawet jesteście ciekawe kilku moich wrażeń jako organizatorki i wrócicie na początek. ;)

Po pierwsze, pięknie Wam dziękuję za udział, za wszystkie ciepłe słowa i krytyczne uwagi w pytaniach „wolnych”. Część Waszych propozycji wykorzystałam od razu. Możecie mnie bić, ale naprawdę nie zwróciłam uwagi, że poprzednia czcionka tematu postów nie miała polskich znaków. Jeśli ta też nie ma, wysyłajcie mi maile z pogróżkami, macie prawo.

Poza tym przekonałam się, że jeszcze się taki nie narodził, coby wszystkim dogodził, komuś u mnie jest za kolorowo, komuś za szaro, jednemu linki wyglądają niewyraźnie, drugiego drażnią żarówiastością. Niniejszym oświadczam również, że zdaję sobie sprawę z mody na proste białe szablony i ignoruję ją z premedytacją. ;) Najbardziej dziękuję Wam za sugestie dotyczące tematyki bloga i zagadnień, o jakich chciałybyście dowiedzieć się więcej, postaram się jak najszybciej spełnić Wasze prośby.

Pozostaje też kwestia oszustów. Przekopałam się przez każde zgłoszenie i odrzuciłam wszystkich krętaczy i wyłudzaczy. Mimo wszystko pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam miłego dnia. :)

A teraz to, na co czekacie najbardziej: wyniki.

Złota maska ajurwedyjska trafia do:

Rudaaa12.

Czarną maskę marokańską otrzyma:

Senses Angel.

Gratuluję Wam i czekam na podanie danych do wysyłki.

36 komentarzy:

  1. Gratulacje! P.S. nie przewinęłam od razu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielpy, jesteś wielka :*

      Usuń
    2. Nie wiem, czy to komplement, właśnie na siłce byłam i dostałam próbki serum wyszczuplającego :| także tego.

      Usuń
    3. Wielka duchem (i odrobinę czepialska ;p)

      Usuń
  2. Wow, ale fajnie:))))) Dziękuję:***
    Chyba za to pisanie pracy, ktoś z góry przesyła mi dobre chwile, takie jak ta:)) dla wytrwałości:D
    Zaraz wysyłam maila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarł, postaram się paczkę wysłać jutro. :) Gratuluję jeszcze raz!

      Usuń
  3. gratuluję :D

    zaraz wyślę CI mejla z pogróżkami, że nie wygrałam :D hy hy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj te pogróżki, przyjmę je na klatę. :D

      Usuń
  4. Gratulacje dla Dziewczyn :)!

    Heee ? Niech zycje zamotanie, i ja nie wylapalam, ze poprzednia czcionka tematow postow nie zawierala polskich znakow ;) Kochana, witaj w moim swiecie ;D Tak na serio, pierwszym zakupem jaki poczynie bedac w PL, bedzie zakup polskojezyczej klawiatury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, będzie się znacznie przyjemniej czytało Włosy na emigracji. :)

      Usuń
  5. Gratuluję dziewczynom :)
    Teraz to aż mi głupio, bo wszyscy zdaje się pisali konkretnie odnośnie bloga, a ja tak prywatnie...
    No ale co począć, skoro nic mi tu nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem sporo Dziewczyn pisało prywatnie, było mi bardzo miło więcej się o Was dowiedzieć. :) Nie ma powodu, żeby było Ci głupio. :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jutro potuptam na pocztę. ;)

      Usuń
    2. niezmiernie się cieszę i raz jeszcze dziękuję :* będę wypatrywać listonosza :)
      opublikowałam na swoim fanpagu zdjęcie obu masek i napisałam, że wygrałam+zamieściłam link do Twojego bloga, mam nadzieję, że to nie problem :)

      Usuń
    3. Oczywiście, że nie problem - przeciwnie, jest mi bardzo miło! :)

      Usuń
  7. Gratuluję dla zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    A nagrody były na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, nagrody są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...