sobota, 10 maja 2014

Konkurs: wygraj miodowe lub cedrowe mydło do włosów i ciała z Łaźni Agafii!

Wraz ze sklepem Kosmetyki prosto z natury przygotowałam dla Was konkurs. Do wygrania mydełka, które podbiły moje serce, a wszystkie moje zachwyty nad nimi umieściłam tutaj. :)

Aby wziąć udział w konkursie, należy być obserwatorem bloga Włosowelove i uzupełnić formularz konkursowy. Wygra jedna osoba, która udzieli najciekawszej moim zdaniem odpowiedzi na pytanie:

Las czy pasieka?

Popuśćcie wodze fantazji.

  1. Sponsorem nagród jest sklep Kosmetyki prosto z natury.
  2. Warunkiem koniecznym, aby wziąć udział w konkursie, jest obserwowanie bloga włosowelove.blogspot.com i prawidłowe wypełnienie formularza konkursowego.
  3. Zgłoszenia można wysyłać do 31 maja 2014 roku włącznie.
  4. Zwycięzcę wyłonię w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu.
  5. Wygrywa jedna osoba, która wybiera nagrodę: cedrowe lub miodowe mydło do włosów i ciała z serii Łaźnia Agafii.
  6. Jedna osoba = jedno zgłoszenie.
  7. Wysyłka nagród wyłącznie na terenie Polski.
  8. Będzie mi bardzo miło, jeśli w jakiś sposób udostępnicie informację o konkursie, ale nie jest to warunkiem koniecznym.
  9. Zastrzegam sobie prawo do nie publikowania zwycięskiej odpowiedzi.

Zapraszam Was na strony na Facebooku: Włosowelove blog i Kosmetyki prosto z natury.

Możecie też skorzystać z urodzinowej promocji w sklepie Kosmetyki prosto z natury. Łączy się ona z rabatem dla czytelników bloga (zyskacie dodatkowe 5% rabatu po wpisaniu hasła: włosowelove) i promocjami na FB. Sklep wysyła paczki również za granicę.

Dla chętnych, banerek (300 pikseli).

Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. Wypełnione, dziękuję za możliwość udziału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny konkurs, chwilowo brak mi weny tworczej, wiec poczekam na takowa, zanim wysle zgloszenie ;)
    Co do wyslki za granicze, faktycznie koresponduje ze sklepem i czekam na odpowiedz dotyczacej pokrycia przez sklep czesci, ktora musialabym ewentualnie zaplacic w PL ;) Licze, ze uda mi sie sporo zaopatrzyc ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się porozumieć. Osobiście jestem bardzo zadowolona z kontaktu ze sklepem i jakością obsługi.

      Usuń
  3. Wysłane ;)
    Długo się namyślałam, jak podejść do tego tematu. W końcu stwierdziłam, że tak jak zawsze, czyli osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio się zgapiłam i nie wzięłam udziału w konkursie z maseczkami, ale mydełka to już muuuuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wzięłam udział i ja :) Choć nie sądzę,żeby moja odpowiedź wygrała - bo komu cokolwiek kojarzy się z ze żmijami ;))) Ale co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nagroda jest tylko jedna, a wybór będzie bardzo trudny.

      Usuń
  6. Wysłane, w zasadzie odpowiedź znałam, od kiedy pojawił się konkurs, ale przy małym dziecko brakowało mi czasu, by usiąść i na spokojnie wypełnić formularz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często widuję Cię u mnie na blogu i FB, a ja trafiłam pierwszy raz. I dobrze, bo nie ostatni. Mam wielką ochotę poznać to miodowe cudo, bo wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, dziękuję i życzę powodzenia! :) Miodowe mydełko pachnie tak jak wygląda <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...