niedziela, 6 kwietnia 2014

Włosowelove rozdanie! [zakończone] Wygraj czarną maskę marokańską lub złotą maskę ajurwedyjską.

Witajcie! :) Mój skromny blog osiągnął już zacną, napawającą mnie dumą, liczbę odsłon. To Wy, czytelnicy, jesteście dla mnie motywacją do pisania, i inspiracją dla nowych postów. Chcę Wam podziękować za to, że jesteście, czytacie, piszecie komentarze, a czasem i maile.

W związku z tym przygotowałam dla Was rozdanie. Do wygrania są dwie najbardziej popularne maski do włosów Planeta Organica: czarna marokańska i złota ajurwedyjska.

Koniecznym warunkiem, aby wziąć udział w konkursie, jest publiczne obserwowanie Włosowelove na platformie Google Friends Connect (blogger). Wiem, że ostatnio są problemy z gadżetem, który umożliwia obserwowanie, jeśli ich doświadczasz, wystarczy że klikniesz kolejno „Dołącz do tej witryny”, „Więcej opcji”,”Obserwuj bloga” lub dodasz adres http://wlosowelove.blogspot.com/ do listy czytelniczej na Twoim koncie bloggera.

Ponieważ zależy mi na docenieniu dotychczasowych, aktywnych Czytelników, każda z 10 top komentatorek otrzymuje 2 dodatkowe losy, a każdy obserwator „weteran” 1 dodatkowy los.


Regulamin konkursu:

  1. Warunkiem koniecznym, aby wziąć udział w rozdaniu, jest publiczne obserwowanie Włosowelove (blogger) i prawidłowe uzupełnienie formularza konkursowego (1 los).
  2. Nagrody są nowe, nieotwierane, o długim terminie przydatności do użycia.
  3. Sponsorem nagród jest autorka bloga http://wlosowelove.blogspot.com/.
  4. Wygrywają dwie osoby: jedna złotą maskę ajurwedyjską, druga czarną maskę marokańską.
  5. Przyjmuję zgłoszenia do 4 maja, wyniki ogłoszę w przeciągu tygodnia.
  6. Wyniki podane zostaną na blogu, na facebooku, wyślę też wiadomość na adres email podany w zgłoszeniu.
  7. Na adres do wysyłki czekam przez 2 doby po ogłoszeniu wyników. Po tym czasie, jeśli zwycięzca się nie zgłosi, powtórzę losowanie.
  8. Wysyłam nagrody również za granicę.
  9. Osoby, które obserwowały Włosowelove przed rozdaniem, otrzymują dodatkowy 1 los, a top komentatorki 2 losy. Maksymalnie można mieć 3 losy.
  10. Możesz polubić mnie na Facebooku, obserwować przez Bloglovin', Google+, dodać mnie do blogrolla albo udostępnić informację o rozdaniu, ale nie jest to obowiązkowe.
Jeśli chcesz umieścić baner na swoim blogu, możesz go skopiować stąd (szerokość 300 pikseli).

Powodzenia! :)

39 komentarzy:

  1. Zgłosilam się :D a co się będę ograniczać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ograniczaj się, As, przecież wiem, że tak jak i ja uwielbiasz odkręcać słoiki pachnących nowości ;)

      Usuń
  2. U. Chciałam wstawić grafikę na boczny pasek ale nie można kopiować treści bloga. Zrobię zrzut ekranu może ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, dobra, już umiem! :)

      Usuń
    2. Ojej, nie pomyślałam o tym kompletnie! Dziękuję Ci ślicznie za pokombinowanie. Zaraz wrzucę baner na jakiś imageshack czy coś, w razie gdyby więcej dobrych duszek chciało wstawić go na bloga.

      Usuń
  3. Powodzenia. Mam obie maski, warto o nie zawalczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem będzie coś, czego nie masz. :)

      Usuń
  4. Wysłane. Kto wie - może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety baner nie da się skopiować ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, teraz doczytałam - odruchowo chciałam kopiować obrazek z paska bocznego ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co przepraszać, pogrubiłam informację, żeby była bardziej widoczna. Dziękuję za banerek. :)

      Usuń
  6. Odpadam, miałam tą złota i się u mnie nie sprawdziła w żadnej kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam udział :-D Chętnie spróbuję tej złotej ! Btw. nie wiem czy zaznaczyłam ją w formularzu :-D w razie czego.. wiesz :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. :) I zaznaczyłaś ajurwedyjską. :)

      Usuń
  8. Ja rowniez dolaczylam, wspaniale nagrody :) Jeszcze raz gratuluje wynikow Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszło, wspaniałe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam obie maseczki, więc daję szansę dziewczynom, jest o co walczyć, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem postawiłam na pewniaki, przy następnej okazji będą nowości. :)

      Usuń
  11. Zgłosiłam się, a co tam może się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  12. yay! *O* Maski mojego marzenia.. Losie, błagam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mam tylko dwie maski dla Was. Ale może się uda. :)

      Usuń
  13. Mam czarną marokańską i to moja ulubiona maska :) Ciekawa jestem tej drugiej, wypełniłam formularz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie marokańska nie sprawdziła się tak dobrze jak u Ciebie, ale ajurwedyjska też mnie bardzo ciekawi.

      Usuń
  14. Od dawna marzę o tych maskach, więc musiałam się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim hitem była toskańska, która wzbudza różne emocje. Chciałabym sprawdzić jak wypadnie przy niej czarna marokańska, a nuż się uda:)

    OdpowiedzUsuń

  16. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...