niedziela, 26 stycznia 2014

Google Analytics vol.3

Siemka! :) Wśród mnóstwa sensownych zapytań i tym razem odnalazłam... mniej sensowne (pisownia oryginalna). Zapraszam!

ile kierunkow musi sie zglosic do 20 listopada zeby wyjsc na swoje
Czyżby jakiś rektor liczył kaskę? ;)

która by chciała mieć już piątek
Pewnie ta co ma właśnie poniedziałek. WTF, jakim cudem takie zapytanie zaowocowało wizytą na Włosowelove?

minimalizm to fobia
Aha.

nie myje sie codziennnie jakie moga byc tego skutki
Myślę, że ubogie życie socjalne, nie licząc nadmiaru mikrobów.

obrazy płaczących dzieci jak się tego pozbyć
Nakarmić? Na moje dziecko działa :D

sposób na rzadki skalp
Mój jest taki półpłynny jak piszę posty.

czy od zapchanych zatok moga sie powiekszyc skronie
O tak. Po 3 dniach przeziębienia masz poroże niczym jeleń.

dlaczego moje włosy się nie przetłuszczają
Jak się nie ma problemu, to się sobie wymyśli. :)

jak sie pozbyc koltuna u dzieci
Proponuję czesać włosy, albo obciąć i nie dopuścić do kołtuna.

kury domowe co robicie po całych dniach w domu?
Jak to co? Blogi piszemy, żeby zgarniać darmoszkę.

po umyciu wlosow u nasady wlosy sa tluste
No cóż, włosy należy umyć, a nie pogłaskać.

wiedźmi kociołek blob
Czarownicująca, wiem, że to tylko literówka ale od teraz dla mnie już na zawsze pozostaniesz blobem niczym Jabba. Przykro mi.

zabobony zaplątane włosy
Nie, nie, włosy naprawdę mogą się zaplątać. To nie zabobon.

I nie mogło zabraknąć pracy domowej dla gimnazjalistów i/lub obcokrajowców:

pracujac w parach, opiszcie nawzajem ponizsze zdjecia.do ktorych miejsc najbardziej chcialbys pojechac na wakacje
nudny jak...z olejem trafilo sie jak slepej... ziarno

Serio, dziękuję Wam za odwiedziny, szczególnie te nieprzypadkowe. Przepraszam Pana od wąsów, który nadal poszukuje swojej pomady, wciąż jeszcze nie zgłębiłam tematu, ale będę nad tym pracować.

22 komentarze:

  1. HAhaha - uwielbiam takie historie :)
    obrazy płaczących dzieci jak się tego pozbyć - ostre hehyhy
    ubogie życie społeczne też paradne Lol :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie czytam ten typ postów. :) Z tymi dziećmi to zapewne jakiś bug albo trojan na komputerze ;)

      Usuń
    2. Może ktoś widuje je, jak tylko zamknie oczy, do tego trzeba wezwać egzorcystę, a Ty sobie jaja z ludzi robisz :D

      Usuń
    3. chyba nie potrzeba aż egzorcysty, skoro Włosowelove wystarczy :D

      Usuń
  2. hahaha, usmiałam się! Kocham takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz ciekawsze te "zwroty" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. płaczące dziecko --> Twoja odpowiedź MISTRZ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam, ojtam. Akurat doświadczałam opisywanej sytuacji empirycznie podczas czytania haseł. To żaden pomysł, to czysta reporterka. ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi są cudowne. Zwłaszcza z tym dzieckiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo! Same hity! Uśmiałam się, szkoda że u mnie tak nudnawo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, bo to trzeba troche majaczyć. Pisać przysłowiami, wspominać o wąsach i ogólnie głupkowacić. I potem takie wychodzą wyniki. As ma pełno majtek w wynikach :D

      Usuń
  7. ,,Dlaczego moje włosy się nie przetłuszczają?''- ciesz się szczęściaro! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ogarniam jak można szukać w google takich głupot :D Ten co szukał rozwiązania zadania polegającego na opisaniu obrazka jest najlepszy :D Powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co mi przyszło do głowy, to że to ma być w obcym języku, albo ktoś się uczy polskiego... No bo jak ktoś nie potrafi powiedzieć w rodzimym języku co widzi na obrazku, to jakoś wątpię i w umiejętność obsługi wyszukiwarek.

      Usuń
    2. Obstawiam, że to jednak jakiś mistrz języków obcych i praca domowa z angielskiego/niemieckiego. Sama za czasów szkolnych miewałam w klasie geniuszy (na wszystkich etapach edukacji) co nie potrafili złożyć prostego zdania w języku innym niż polski (a i w tym nie zawsze wychodziło) ;)

      Usuń
  9. Fightthedull, mam pytanko: czy korzystanie z google analytics jest płatne? Ciekawych rzeczy można się dowiedzieć dzięki temu narzędziu (i trochę pośmiać). Chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po tym wpisie mam przed oczami obraz rzadkiego skalpu i nie wiem jak się go pozbyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre to zwłaszcza na odstresowaniem. Choć z drugiej strony to stresuje, jak chce się choć cień sensowności znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'O tak. Po 3 dniach przeziębienia masz poroże niczym jeleń.' hahaha padłam!

    zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...