środa, 29 stycznia 2014

Ankieta dla uczestniczek akcji "Daj gula"

Postanowiłam najpierw napisać ankietę dla uczestniczek akcji "Daj gula", a dopiero po jej zamknięciu opowiedzieć Wam o moich wrażeniach. Dlaczego? Ano dlatego, żeby nic Wam nie sugerować i poznać Waszą opinię.

Przypomnę założenia akcji: picie przynajmniej 1,5 litra wody (i innych zdrowych płynów typu zielona herbata, rooibos, zioła, świeże soki) dziennie. Przyjmijmy, że na 2-3 dni obsuwy możemy przymknąć oko. Sama mam dwa "niepełne" dni: raz bardzo bolało mnie gardło i nie chciałam się męczyć i raz byłam okropnie zajęta i zwyczajnie zapomniałam o napojach.

Mam nadzieję, że byłyście mądrzejsze niż ja i nie dopijałyście braków tuż przed snem po to, żeby kilka razy wstawać w nocy do łazienki.;)

Nie przedłużając, bardzo Was proszę o uzupełnienie długaśnej ankiety i serdecznie Wam dziękuję za udział w akcji!

Ankietę możecie uzupełnić do 5 lutego włącznie.


***ankieta zakończona***

18 komentarzy:

  1. Napisałam, musiałam drugi raz pisac, przez mojego psotnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam? :D Dziękuję za wypełnienie :)

      Usuń
  2. Już minął miesiąc?:-) O matko, a dopiero się zgłaszałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzupełniłam z synkiem na kolanach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję! :) Przyjemnie się czyta takie odpowiedzi.

      Usuń
  4. szybciutko przelecialo :) ankieta wypelniona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszło! Wcale nie taka długa ta ankieta :P
    Jeszcze raz dziękuję za akcję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja Wam, Dziewczyny, Dziękuję. Strasznie przyjemnie czyta mi się Wasz odpowiedzi, i cieszę się, że tak wielu z Was udało się wprowadzić zdrowe zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ankieta wypełniona :)) Dobrze, że zajrzałam na Twojego bloga bo jakimś cudem zanotowałam sobie że ankieta ma być do 7 lutego (?). Pojęcia nie mam dlaczego. Ale na szczęście udało się wykonać wszystko w terminie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...