sobota, 7 grudnia 2013

Google Analytics vol.2

Nie planowałam tak szybko kolejnego postu z tej serii, ale musiałam się z Wami podzielić wyczytanymi przeze mnie rewelacjami :) No to jedziemy:

czarnuszka zastosowanie na powiekszenia piersi

Proponuję w każdą miseczkę stanika włożyć po paczce nasion. Na pewno pomoże.

czy wlosy zwiazane w turban psuja wlosy

Jeśli są złośliwe. :D

dawniej używana do malowania wąsów

Chyba muszę się z tej tematyki wąsowej dokształcić, bo widzę, że temat generuje nieco ruchu na blogu.

dzien obzarstwa po dlugiej diecie

Polecam, jeśli nie szanujesz swojej własnej pracy i zdrowia.

jak ulożyć obrazki o grubej balbinie 1 klasa

Szacun. Dla autorów podręczników.

jak zmyc odzywke arganowa z propolisem

Nie znalazłam takiej odżywki, a brzmi ciekawie. :(

ładne fryzury żey wyszet kok
A niech Ci wyjdzie, na zdrowie. :)

japoński sposup przyspieszana wzrostu włosów

Mam w rodzinie kilku dyslektyków i żaden tak by nie napisał...

pies lubie spac traw morke

Ja tam wolę spać łóżko suche i człowiek, ale co kto lubi. ;)

przedluzenie okresu przetluszczania sie wlosow

Osobiście wolałabym ten okres przetłuszczania się włosów maksymalnie skrócić, ale znów: co kto lubi. :)

telefon skalpa

Rozbawiło mnie chyba najbardziej. Myślę, że chodziło o Skype – mocno się rozczarował ten, co czytał u mnie o skalpie i o skalpie. :)

Niestety, nie było żadnych seksownych wyszukiwań, w dodatku zdecydowana większość dotyczyła faktycznej zawartości bloga. Ale liczę na to, że jeszcze jakiś post z tej serii się pojawi, a i jakie słówko wpisane w wyszukiwarkę by go tu nie kierowało, każdy nowy czytelnik - choćby i przypadkowy - szalenie mnie cieszy. :)


19 komentarzy:

  1. Haha :) u mnie co miesiąc są jakieś nowości :D najczęściej o sikaniu w usta koleżankom... gruba balbina mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruba Balbina najlepsza :D i jeszcze "pies lubie spac traw morke", ale tutaj to zupełnie nie rozumiem co autor miał na myśli :D

      Usuń
  2. Balbina świetna :D u mnie pojawił się "dzbanek do masażu ikea", słyszałaś może o tym? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, mnie zaś najbardziej rozbawiła czarnuszka na piersi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie pojawiaja sie takie rarytasy ;) "Przedluzenie okresu przetluszczania sie wlosow" jest dobre i oczywiscie "pies lubie spac traw morke" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha, no nieeeeeee :D Czekam na posty z tematyki "wąsowej" ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha "czarnuszka zastosowanie na powiekszenia piersi" - ja tam proponuje od razu cale cycki zanurzyc w czarnuszce ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jaja, uśmiałam się, że szok!

    OdpowiedzUsuń
  8. uśmiałam się :D ja bym tam mogła czytać takie rewelacje codziennie, jestem u Ciebie pierwszy raz, ale widzę, że będe wpadać częściej pasja włosowa doprawiona poczucim humoru, lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeglądanie takich haseł zawsze wywołuje uśmiech :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba skuszę się na tą czarnuszkę skoro powiększa piersi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. musze wrocic do podrecznikow, bo gruba balbina mnie ominela:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Wam się spodobało. :)

    Chwilowo mnie na blogu nie ma, ale szybko postaram się wrócić. Wczoraj i przedwczoraj ostro walczyłam z ksawerym, a od dziś zabieramy się za remont kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha xD dobre są niektóre wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie zastanawia niezmiernie ten obrazek o grubiej balbinie i jakie ma wartości edukacyjne :D hmmm

    OdpowiedzUsuń
  15. Gruba balbina najlepsza :D Ciekawe czy rozwiązania szukało dziecko, czy też jego rodzic :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...