poniedziałek, 18 listopada 2013

Listopadowe nowości.

Jestem z siebie zadowolona: na nadprogramowe kosmetyczne zakupy wydałam zaledwie 5,95. :D Po pierwszej wizycie w naszym nowym lokum przekonałam się, że bardzo niedaleko znajduje się całkiem przyjemnie zaopatrzony sklep zielarski. Był ze mną Mąż, więc przeczytałam zaledwie kilka składów i zaopatrzyłam się w wodę brzozową Kulpol w ww. cenie. Nic nowego w tym miesiącu sobie nie sprawię: obawiam się, że zebranie wszystkich kosmetyków razem, och ciężar i kubatura mają doskonały wpływ na moją słabą silną wolę. ;)


Ponieważ oprócz zielarskiego właściwie pod nosem będę miała basen, przygotowałam się na częste tam wizyty. Wszystkie planowe zakupy przeznaczone są do stóp. Mydło BingoSpa z wyciągiem z ziół, olejek z drzewa herbacianego i mój ulubiony dezodorant Nivelazione od Farmony. Ostatnio, kiedy regularnie chodziłam na basen – w ciąży – nabawiłam się niemiłej niespodzianki i nie zamierzam ponownie popełnić tego błędu.


W listopadzie miałam także szczęście do rozdań. Wygrana u Ekocentryczki jest tym przyjemniejsza, że mam okazję testować kosmetyki, których sama raczej bym nie kupiła ze względu na dostępność. Otworzyłam już masło Alverde (nie nadaje się do włosów ;)) i balsam do ust Balance Me. Ten ostatni mnie zachwycił! Całkowicie naturalny, i uwaga, działa! Usta są nawilżone i odżywione, fajnie błyszczą, a zapach jest obłędny. Pachnie prawdziwą różą (z ukłonami w stronę P&R, którego przeczytałam ostatnio parę kiepskich recenzji). Do tego tusz do rzęs The Body Shop i próbki kremu i balsamu z filtrem słonecznym Green People. Idealnie! :)


Dostałam też balsam Farmony: Sensitive Eco Style o całkiem miłym składzie. Jeszcze go nie otworzyłam, bo bardzo powoli zużywam takie kosmetyki i najpierw wykończę jego poprzednika. Angel przepięknie zapakowała butelkę, sprawiła mi tym wiele radości. To bardzo miły gest, który doceniła też Zo (zainteresowały ją szczególnie koraliki, które bardzo szczegółowo bada).

Nowością jest także mydło północne Natura Siberica, które bezbłędnie rozpoznałyście na zdjęciu w poprzednim poście. Pochodzi ze sklepu naturica.pl, sponsora Rozdawajki. Na pewno napiszę o nim więcej, kiedy odetchniemy po przeprowadzce.

A co u Was nowego? :)

25 komentarzy:

  1. Jej fajne kosmetyki, ciekawi mnie ten balsam do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, gdzie go można kupić, a zanosi się na to, że będę chciała to zrobić.

      Usuń
  2. mój zakupocholizm dobija się do bram rozsądku - ciekawe kiedy zawiasy puszczą bo już mnie korci na kilka rzeczy z allegro które badam ostatnio za często;)
    gratulacje wygranych konkursów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że robienie prezentów na święta to doskonała wymówka, żeby coś kupić sobie też. :D

      Usuń
    2. dokładnie tak, bardzo często tak robię zakupy:))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mam zdania, mogę powiedzieć tylko, że mocno pachnie alkoholem.

      Usuń
  4. Gratluje wygranej :)!
    Fajnie, ze zielarski bedziesz miala pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Fajnie i niefajnie: cierpię na słabą silną wolę. ;)

      Usuń
  5. a ja chce donieść ze deba w biedronce jest teraz po 2,99 ;) kto się jeszczze nie zaopatrzył niech pędzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :) u mnie nowości będą w piątek, ale z kolorówki. Włosowe smarowidła wciąż jeszcze mam i nie zapowiada się na rychłe wykończenie opakowań. Szkoda, bo bardzo lubię denkować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgrażam się i odgrażam, ale kiedyś sobie w końcu kupię kolorówkę :D

      Usuń
  7. Super nowości, gratuluje również wygranej! Przyznaje się że prawie wszystko widzę pierwszy raz :) U mnie też sporo nowości w tym miesiącu chciałam je pokazać ale wszystkie zdjęcia mi się skasowały a robiłam je w sobote przez jakieś dwie h :( w przyszły weekend powtórka z rozrywki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję. :( Ja mam część rzeczy już popakowaną i w ogóle bałagan i rozgardiasz i trudno znaleźć tło, a zdjęcia zrobiłam tak beznadziejne, że pozostało mi tylko użyć filtra i udawać, że tak miało być. ;) I bardzo się cieszę, że pokazałam coś nowego, bo od jakiegoś czasu mam wrażenie, że wszędzie widzę to samo. :D

      Usuń
    2. Przyjaciółka mi udostępniła świetny koszyk z białą boduszką, ma białe ceglane ściany i zdjęcia wyszły naprawdę świetnie a tu bach były i nie ma :( dobrze ci to wyszło bo nie zauważyłam że coś jest nie tak ;p Twoje nowości są unikatowe nigdzie ich jeszcze nie widziałam kojarze tylko Alvedre ;p

      Usuń
  8. Tą wodę brzozową muszę mieć, a recenzji mydła oczekuję z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachorowałam na nią po recenzji BHC. Niestety, nie było wcierki L-102 czy co to tam za cyferki miała, ale przemiła pani zielarka na pewno mi ją sprowadzi. A mydła muszę zacząć regularnie używać, żeby mieć coś mądrego do powiedzenia. ;)

      Usuń
  9. Dostajesz ode mnie nominacje do Liebster Blog Award ;) Wiem, ze masz sporo Obserwatorow, ale zwyczajnie nie moglam Cie nie nominowac ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Myślałam dokładnie to samo, kiedy napisałam post nominujący... Ciebie. :D Że nie mogę Cię nie nominować. Jeżeli masz ochotę odpowiedz również na moje pytania. ;) Dzisiaj mój post się opublikował, zaglądam do Ciebie, a tam też Liebster... ;) epidemia jakaś.

      Usuń
  10. ja też ostatnio zakupiłam olejek z drzewa herbacianego, i wydaje mi się, że już zaczął działać, chociaż nie chcę zapeszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ ten balsam z Farmony jest pięknie zapakowany! Przyjemnie dostawać coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaaaaaak, opakowanie było jeszcze milszą niespodzianką niż sam fakt wygranej :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...