piątek, 15 listopada 2013

Google Analytics, cz. I

Jest sława, dziewczyny, coraz częściej ktoś trafia do mnie po hasłach w google ;) Wybrałam dla Was te, które mnie rozśmieszyły i te, które naprawdę, ale to naprawdę nie wiem, jakim cudem zaowocowały wizytą na włosowelove. :)

Pisownia oryginalna.

ziolo ulatwiajace wyciskanie fal fryzjerstwo

Wyciskania fal po prostu nienawidziłam na kursie. Przydałoby mi się wtedy zioło, które łagodzi stres z nim związany. ;) Zapewne komuś chodziło o żel lniany.

warkocz sciagniety na węża

Kojarzy mi się to z osłonką na kucyk, którą kiedyś pokazywała Balbina (klik). Ale na to wpadłam dopiero po dłuższym osłupieniu.

oleje straganów na rzęsy

Pielęgnacja rzęs u straganów musi być dość... niezwykła.

jak połamać włosy fryzura

Jeśli ktoś się zgłosi na ochotnika, mogę zamieścić krótki film instruktażowy. ;)

czy plukance octowej można używać w spray

Jeśli się nie ma zmysłu węchu, to pewnie można.
.
czarna pomasda do wasow uzywana dawniej

Piękne, prawda? I jakoś tak Piłsudskim zaleciało :D

czy przeczesywanie wlosow w przeciwnym kierunku

Nie. Tak. Nie wiem. Lepiej we właściwym.

kwiatki owoc jajko

...Wielkanoc?

poduszka banan z twarza

Jak? Jak ktoś trafił tutaj? I kto chce mieć banana z twarzą?

świat żywych, świat zmarłych

czerniuszka rzesy

czysty olejek herbaciany a intymność

Mam nadzieję, że ktoś nie próbował wysmarować sobie okolic intymnych olejkiem eterycznym... Bo intymność będzie mocno obolała...

Pielęgnacja twarzy pojawi się wkrótce, zdjęcia już są zrobione, tyle że jestem znów w rozjazdach i brakuje mi internetu. ;) Jutro malujemy z TŻ nowe mieszkanie. :)

24 komentarze:

  1. Hahahaha, padłam :D Po tym co tu przeczytałam, chyba zacznę przeczesywać włosy w "przeciwnym kierunku" :) To mi nastrój z rana poprawiłaś! :) Aż muszę zajrzeć do siebie, też zdarzały się nieraz prawdziwe "perełeczki" :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz coś, bardzo chętnie przeczytam. :)

      Usuń
    2. p.s. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award - mam nadzieję, że weźmiesz udział i odpowiesz na pytania, bo jestem baaardzo ciekawa odpowiedzi :) Zapraszam: http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog-award.html

      Usuń
  2. to powodzenia w malowaniu :) dziwne co ludzie potrafią wpisywać w wyszukiwarkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też zadziwiąją te statystyki, hasła czasem są zadziwiające,ale u mnie chyba aż takich specyficznych nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio był wysyp, chyba przez te listopadowe długie weekendy ludziom się nudziło. :)

      Usuń
  4. Zawsze się zastanawiam skąd się biorą takie "asy" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, u mnie takich kwiatków nie ma, wszyscy szukają oleju rycynowego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe lubię takie wpisy:):) u mnie bardzo rzadko pojawia się zlep dziwnych fraz..

    OdpowiedzUsuń
  7. Banan z twarzą wygrywa :D uwielbiam wpisy tego typu, zawsze jak czytam takie posty to zastanawiam się na jakiej zasadzie google wybiera strony przy wyszukiwaniu, że ludzie po tak głupich hasłach trafiają na blogi kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Albo warkocz na męża zamiast węża. :C

      Usuń
  9. Ciekawe wpisy ;D Udanego malowanka :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. czy przeczesywanie wlosow w przeciwnym kierunku
    hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To z pomadą jest fajne, zastanawia mnie co chciał znaleźc ten ktoś, bo dla mnie czarna pomada to po prostu... pomada :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. czarna pomasda/pomada?:D do wąsów jest najlepsza :D można się uśmiać czego ludzie szukają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wpis :D zazwyczaj mocno mnie rozśmieszają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszka banan z twarza :D ciekawe co autor miał na myśli :) Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie czasem z nudy wpisują w Google pierdoly :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie mogę! :D zastanawiam się czasem co tacy ludzie mają na myśli, i czy wszystko z nimi na pewno w porządku. (świat żywych świat zmarłych) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...