środa, 16 października 2013

Wyniki rozdania.

Tak jak obiecałam, losowałam kostką dziesięciościenną. Każda z Was otrzymała od 1 do 3 losów, które ponumerowałam zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Pierwszy rzut kostką oznaczał liczbę dziesiątek, drugi – jedności. Zdjęcia:


Nie wiem, czy nie pomyliłam kolejności zdjęć z losowania. ;)


Los numer 22 należał do littlecurlyhair!

Gratuluję i czekam na maila z danymi do wysyłki. Pozostałym serdecznie dziękuję za udział. Bawiłyście się wszystkie sympatycznie i uczciwie, i chętnie wysłałabym paczuszkę do każdej z Was. 

10 komentarzy:

  1. Gratuluje :)! Milego dnia Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, zazdroszczę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie miałam ich okazji należycie poużywać, ale jak Zo podrośnie na pewno to zrobię. :)

      Usuń
  4. Dziękuje :) Przywróciłaś mi nadzieję w sens brania udziału w konkursach :) Jakie magiczne kostki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. A te kostki to zaledwie taki podstawowy zestaw. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...