czwartek, 24 października 2013

Kilka inspirujących tutoriali fryzurowych

Witam Was serdecznie :)

Jestem po dwóch cięższych nocach, dlatego twórczość własna dzisiaj kompletnie odpada. Pomyślałam zatem, że pokażę Wam parę ciekawych tutoriali. Nie wiem jak Wy, ale osoboście uwielbiam patrzeć na piękne włosy, a jeśli ktoś chce jeszcze podzielić się metodą wykonania pięknej fryzury krok po kroku, to jestem wniebowzięta. :)

Zapraszam:


Łatwe i wdzięczne upięcie.



Warkocz dobierany z lekkim pazurem. :)



Uwielbiam patrzeć na jej włosy. Co ciekawe,  genetycznie Beautyklove wcale nie ma takich supergęstych włosów. W jednym z filmików pokazywała swoje zdjęcia sprzed świadomej pielęgnacji, i że tak powiem "szału nie było". ;) Jej sekret? Olej kokosowy.



Przepiękna kobieta.



Romantyczne upięcie dodające objętości. :)



Coś dla dziewczyn, które nie mają włosów do pasa i super gestych. 



I dla tych, które mają :D Przesympatyczna kobieta, którą pierwszy raz znalazłam, gdy zainteresowałam się maseczką z kurkumy. :)



I na koniec ciekawostka: pani opowiada, jak udało jej się zapuścić 2,5 cm w tydzień, dwukrotnie. Potraktowałabym to raczej z przymrużeniem oka. Dla nieznających języka streszczę: przez 7 dni codziennie nakładała na skalp podgrzany olejek i wmasowywała. Następnie siadała na kanapie z głową zwieszoną w dół przez dokładnie cztery minuty. Co jakiś czas nakładała też na włosy czepek foliowy (kiedy był na nich olej). Myślę, że zaszkodzić Wam nie zaszkodzi, gdybyście chciały wypróbować, ale na tak spektakularne efekty nie ma co liczyć.

Dobrego dnia, Dziewczyny! U mnie dzisiaj jest przepięknie, czego i Wam życzę. :)

19 komentarzy:

  1. Aż sobie dodałam do zakładek! :) ta pierwsza fryzura jest genialna! Mam dwie lewe ręce, ale może w końcu się przełamię i zacznę coś kombinować na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bym Cię czesała :) Twoje włosy mają wiele możliwości! Zanim zaczniesz pleść, zaopatrz się w żel lub piankę, bo inaczej będą Ci się wyślizgiwać i tylko się zdenerwujesz.

      Usuń
  2. Uwielbiam oglądać tutoriale fryzur:) Nawet obserwuję kilka kanałów na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Często fryzury wymagają sporych umiejętności, ale bywają też takie, które można zrobić bez tego.

      Usuń
  3. Bardzo lubie takie luzne posty z z fryzurami :) Wspolczuje zarwanych nocy, mimo tego milego i slonecznego dnia zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fryzurki szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten warkocz z drugiego filmiku! :)
    a co do ostatniego, do wypróbuję, co mi szkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z niecierpliwością będę wypatrywać sprawozdania :)

      Usuń
  6. No to czas zacząć ćwiczyć na Agi włosach ;)

    Monia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wczoraj żyłam w przekonaniu, że jestem posiadaczką włosów tzw. niepodatnych na układanie i oprócz nielicznych przypadków nawet nie próbowałam ich układać, bo od razu się rozsypywały. Wczoraj po godzinie prób i błędów zrobiłam sobie świetny (i prosty) koczek, dzisiaj chodzę w innym koczku - magia :D Chyba wiem, co będę robiła cały weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak ja też u siebie korzystam ze zdjęć lub filmików dzięki czemu mogę nowe rzeczy wymyślać u siebie po odpowiedniej dawce inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dodany ten post do zakładek i wiedziałam, że mam wrócić po odpowiedź na pytanie. Teraz mnie naszło- czy ja Cię przypadkiem nie poprosiłam o tutorial? Z jakiegoś powodu wydawało mi się, że to są zdjęcia a nie filmy. Ha! Teraz mam załadowane filmy w poście. Coś mi się źle wyświetliło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli pisałaś do mnie w sprawie tutoriala, niestety nie przeczytałam wiadomości.. Napisz proszę jeszcze raz. W poście są tylko filmy. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...