piątek, 11 października 2013

10 produktów do włosów, które bardzo chciałabym mieć.

Miał być post o tym, jak fajowo zmienił mi się odcień włosów dzięki płukance z soku/przecieru ze świeżych owoców czarnego bzu, ale aparat kategorycznie odmówił współpracy, więc nie pokażę Wam efektów. Powiem Wam tylko tyle, że obawiałam się przesuszenia po trzymania soku na włosach przez godzinę, ale pasma były przyjemnie odżywione, miękkie, sypkie i lśniące.

Skoro bez aparatu, to zaprezentuję Wam co nieco z mojej włosowej chciejlisty (zdjęcia z google):

1 i 2. Szampon i krem-maska z olejem arganowym Calmar (KLIK)


U Balbiny poza pełnowymiarową maską z lnem wygrałam próbki tych cudów. Szampon mimo SLS jest delikatny, a włosy po tym zestawie odżywione i dociążone, lśniące i puszyste. W dodatku były świeże o kilka godzin dłużej. Kiedy już zużyję zapasy (taaaaaaaaa....) chętnie zażyczę sobie cały zestaw w ramach większego prezentu.


3. Olejki Alterra i/lub Alverde



Tak, nie miałam jeszcze żadnego z nich. Uwielbiam pięknie pachnące olejki: jak już dorwę, będę używać do ciała, twarzy i włosów.

4. Olejek Khadi Amla

Nie zawiera rycyny, z którą mam złe doświadczenia, a również ma stymulować wzrost. Jestem ciekawa, czy sprosta swojej legendzie.:)

5. Kaminomoto.

Skoro już przy przyspieszaniu porostu jesteśmy, o tym japońskim cudzie marzę od jakiegoś czasu. Cena jest trochę straszna jak na wcierkę, ale ma też ograniczać przetłuszczanie, a przyrost podobno jest niesamowity.

6. Maski do włosów Seri.


Mają przyjazne składy, dobre opinie i niezłe ceny. Jakąś maskę w litrowym opakowaniu zawsze warto mieć, żeby zemulgować oleje. :) Niestety, nie mam dostępu stacjonarnie, a wysyłkowo się nie opłacają.

7. Szampon neutralny Natura Siberica.


Tyle Was go chwaliło, że mnie przekonałyście. Chcę i kiedyś kupię.

8 i 9. Maska i szampon Organicum.



Patrz punkt siódmy. ;) Można go było niedawno wygrać na fanpejdżu sklepu helfy.pl, ale chętnych było tylu, że szanse prawie jak w totka. ;) Poza tym nie spodobało mi się, że wygrała też osoba z największą ilością lajków, wolę kiedy ocenia się merytorykę odpowiedzi niż ilość znajomych na FB.

10. Maski do włosów Omia.
Piękne składy i dobre działanie, znośne cenowo. Dziewczyny chwalą.

Byłoby jeszcze kilka punktów, głównie olejowych, ale poskreślałam ostatnio Heenarę i Bringaraj (prezent od siostry) i Oilmedicę (Hexxbox), z czego się niezmiernie cieszę.

Czy miałyście któryś z tych produktów? Polecacie? Odradzacie? :)

21 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z Twojej listy, wręcz niektórych rzeczy nie znam:) a z chęcią przygarnęłabym jakaś serię z Natura Siberica i któryś z olejów Khadi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz u mnie kupić prawie nowe olejki alterra zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywam teraz tej maski seri- jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sama Eve poleca, tym chętniej się w nią zaopatrzę. :)

      Usuń
  4. Zaciekawilas mnie tym Kaminomoto, tylko ten alkohol w skladzie... Ciekawe czy faktycznie daje takiego kopa wlosom :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to z wszystkim bywa, na niektórych działa, na innych nie. :)

      Usuń
  5. oj olejki alterra rowniez nie byly jeszcze w moich zbiorach:(

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, nie mogę oglądać takich postów, bo moja "chciej lista" robi się niebezpiecznie długa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden olejek z alterry, ale nie jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten olejek z Alverde także chciałabym mieć;) ja również aktualnie tworzę swoją wishlistę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko część tego, co bym chciała (takie the best of), i tylko do włosów. Ech, łatwo mnie złapać dobra recenzją. ;)

      Usuń
  9. Nie miałam nic z tego i rzadko kupuje coś czego nie mogę dostać np. w Rossmanie. Być może skuszę się kiedyś na olejek Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mojej liście znalazłoby się kilkadziesiąt kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te dwa olejki też bym bardzo chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie przyspieszacze wzrostu interesuja najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mnie zaciekawiłaś tym Kaninomoto.
    Już lecę w internet więcej o nim poczytać!

    OdpowiedzUsuń
  14. też marzę o masce Omia i szamponie neutralnym NS :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaninomoto mnie ciekawi :D maska omia to moj hit ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam niestety nic z tej listy :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...