czwartek, 19 września 2013

Chcecie wypróbować mydła z Lawendowej Farmy do mycia włosów? ROZDANIE ZAKOŃCZONE

Zapraszam na rozdanie!

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy się zgłosić w komentarzu. Nie trzeba nikogo lubić, obserwować ani udostępniać, mieć konta na fejsbuczku, korzystać z pejpala i oddawać swoich danych osobowych podejrzanym telemarketerom. 



Do wygrania:

Lawendowa Farma, mydło w kostce Rozmarynowy Twist (110 g, najlepiej zużyć przed 03/2014)
Lawendowa Farma, mydło w kostce Trzy Korzenie (110 g, najlepiej zużyć przed 02/2014)
Lavea, Szampon Przeciwłupieżowy w kostce (50 g, najlepiej zużyć przed końcem 12/2014).

Dwa pierwsze to mydła w 100 % naturalne przeznaczone specjalnie do mycia włosów. Trzecie to po prostu szampon w kostce, zawiera SLS.

Proste zasady:

  1. W konkursie może wziąć każda osoba pełnoletnia, która zgłosi się w komentarzu pod tym postem.
  2. Wystarczy podać swój adres email (żebym miała pewność, że wysyłam do osoby, która wygrała).
  3. Jestem wyłącznym sponsorem nagród.
  4. Wszystkie kosmetyki są nieużywane, oryginalnie zapakowane, przechowywane w suchym, chłodnym miejscu.
  5. Wysyłam na terenie Polski.
  6. Prawidłowo podany adres email daje jeden los.
  7. Można zdobyć jeszcze jeden los w jakikolwiek sposób udostępniając informację o konkursie (baner, facebook, notka, wydruk naklejony na przystanek tramwajowy) i podając link do udostępnienia. Ewentualnie fotę przystanku.
  8. Osoby, które obserwowały mojego bloga już przed konkursem automatycznie otrzymują dodatkowy los. W takim przypadku proszę o dopisek w zgłoszeniu o treści „pionierka.” :)
  9. Jak każdy widzi, maksymalnie można zdobyć 3 losy.
  10. Zgłoszenia przyjmuję do 13 października 2013 r. do północy.
  11. Kto jest szczęśliwym zwycięzcą ogłoszę 16 października.
  12. Ponieważ jestem trochę geekiem (geeczycą?) losowania dokonam za pomocą kostki dziesięciościennej i najprawdopodobniej dołączę do posta z wynikami zdjęcia z tego niesamowitego zdarzenia.

    O mydłach z Lawendowej Farmy pisałam bardziej szczegółowo wczoraj.

    Powodzenia! :)

29 komentarzy:

  1. zgłaszam się:) pionierka :)
    w moim mieście nie jeżdżą tramwaje :( zrobiłaś mój dzień tym dopiskiem! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o mailu: jatezchce8@gmail.com

      Usuń
  2. Zgłaszam się i ja :)
    tinka_22@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę, ja też!:))
    pionierka:)
    karolina1110@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja z chęcią się zgłoszę:)
    pionierka, baner na: panipogarda.blogspot.com
    i meil: panipogarda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szkoda, ze i ja nie moge ;(, ale powodzenia dla zglaszajacych sie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, myślałam o Tobie, ale do Niemiec wysyłka jest 5 razy droższa dla takiej wagi wysyłki. :( Może masz kogoś w Polsce, do kogo mogłabym wysłać paczkę?

      Usuń
    2. Wiem Kochana, zdaje sobie z tego sprawe i doskonale rozumiem :) Wlasnie przez to, nie moge przetestowac polowy kosmetykow, wiecznie mi szkoda kasy na wysylke z PL, bo rzeczywiscie jest droga :/ Nie bedziemy kombinowac, poobserwuje i pokibicuje innym Dziewczynom, a Tobie zycze jak najwiecej zgloszen :)

      Usuń
  6. A ja z chęcią wezmę udział, jak takie świetne nagrody! :)

    mój e-mail: wwweronikablog@gmail.com
    A informację o rozdaniu zamieszcze na blogu w formie banera: wwweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki z podpowiedź ! :*

    chętnie wezmę udział:

    mammahelenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusicielko niedobra, oczywiście wezmę udział! :)

    pionierka, rzekłabym nawet, że z pierwszej ręki bom pierwszą obserwatorką bloga Twego, niewiasto :D
    mail: takbywlosminiespadlzglowy@gmail.com
    banerek: takbywlosminiespadlzglowy.blogspot.com (po prawej :))

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne nagrody :)

    mail: brunetka213@gmail.com
    baner: http://loveisinthehairrr.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu wywala mnie z obserwatorów Twoje bloga ;<

    mail: extremalna@gmail.com
    baner: makapakaej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jesteś :) Nic dzisiaj nie grzebałam, może blogger ma jakąś czkawkę.

      Usuń
  11. mail; agsch@interia.pl
    baner na: http://pandziewyklady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja i ja i ja :)
    agnieszka.janek92@gmail.com pionierka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ewelina87tt@gmail.com
    baner - http://sarinacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. marti8991@gmail.com
    Ale się cieszę, że trafiłam na ten blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja tez się cieszę i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
    2. ja również jestem zachwycona! :)

      Usuń
  15. aleksandra.kuska@wp.pl
    banner: 0jla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. niewyspanajola@gmail.com
    obserwuje przez bloglovin

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja się zgłoszę. :)
    dziewczyna7@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam sie:
    Maliniarka
    e-mail: lullaby.for.you@gmail.com
    baner: bajzelkosmetyczny.blogspot.com
    myślę, że pionierka, ale proszę o sprawdzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam sie ;)
    patrycja.nowak07@onet.pl
    Pozdrawiam ;)*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...